oij! fikk du det å buzze om?
Ja, men det er en gooood stund siden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oij! fikk du det å buzze om?
joda. men likevel! det er det beste jeg har hørt noen få buzze omJa, men det er en gooood stund siden![]()
joda. men likevel! det er det beste jeg har hørt noen få buzze om![]()
nei det skjønner jeg!Har ikke buzzet siden, for ingenting slo liksom den![]()
Tror jeg kommer til å kjøpe den uansett daDen håper jeg også på å få teste![]()
enigTror jeg kommer til å kjøpe den uansett daheheh Så skikkelig fristende ut!
Absoluttenigmen det hadde hvert morro å få teste den
![]()
ofc! Synes Buzzador er morro sånn settAbsoluttAlt som er gratis er bra å ta med seg
hehe
Ja, sant det! En gang fikk jeg også to esker med tyggegummi som skulle deles ut på jobbenofc! Synes Buzzador er morro sånn sett
Man får bla teste ting man vanligvis ikke ville kjøpt selv kanskje
det er kjedelig daJa, sant det! En gang fikk jeg også to esker med tyggegummi som skulle deles ut på jobben![]()
Jeg har ikke hatt det problemetVar med på det greiene der for mange år siden, men det var jo bare masse spam på mail, fikk aldri være med på noenting jeg! Hater sånt gratistull uansett, så like greit![]()
soft is hadde hvert drømmen nå jaDet beste må være Kinder. Er ikke hver dag man får masse sjokkis i postkassa.
Håper å få bli med på softis nå - da hadde ungene jublet! (Og mor også...)
Det rareste må være priorin, tabletter for å gi tykkere manke. Glemte å ta de, så aner ikke om de funker.![]()
Noen ganger er det jo kanskje ting som ikke går like bra som de hadde trodd. Så da tester de det igjen for å se om det trenges forbedringerBuzza en ny fanta for mange år siden.. Kjempe lenge siden jeg i det hele tatt fikk invitasjon.. Fått invitasjon til soft-isen og håper det er min tur denne gangen
MEN jeg synes det er teit at man får tilbud om å buzze varer som allerede er ute i butikk.. Trodde man skulle få buzze ting som ikke har kommet enda..
Er ikke første gangen det skjer..
Noen ganger er det jo kanskje ting som ikke går like bra som de hadde trodd. Så da tester de det igjen for å se om det trenges forbedringer![]()