Buzzador? hva er det beste..

ofc! Synes Buzzador er morro sånn sett :D
Man får bla teste ting man vanligvis ikke ville kjøpt selv kanskje
Ja, sant det! En gang fikk jeg også to esker med tyggegummi som skulle deles ut på jobben :P

Fikk et lass barberhøvler. Har fortsatt mange igjen :D

Ikke buzzet på lenge, blei så styr med rapportene....

Var med på det greiene der for mange år siden, men det var jo bare masse spam på mail, fikk aldri være med på noenting jeg! Hater sånt gratistull uansett, så like greit :p

Det beste må være Kinder. Er ikke hver dag man får masse sjokkis i postkassa. :)
Håper å få bli med på softis nå - da hadde ungene jublet! (Og mor også...)

Det rareste må være priorin, tabletter for å gi tykkere manke. Glemte å ta de, så aner ikke om de funker. :p

Det beste må være Kinder. Er ikke hver dag man får masse sjokkis i postkassa. :)
Håper å få bli med på softis nå - da hadde ungene jublet! (Og mor også...)

Det rareste må være priorin, tabletter for å gi tykkere manke. Glemte å ta de, så aner ikke om de funker. :p
soft is hadde hvert drømmen nå ja :D

Meldte meg på softiskampanjen nå. Glemte i søtsugets lykkerus at vi har laktoseintoleranse hele gjengen.

For noen år siden buzzet jeg Drikki (?) en sånn grøtdrikkvellinggreie fra Nestlé. Det var noen liter med skvip som ingen ville smake på, eldste digget det da. Men drakk oss lei :P Pussig nok har jeg ikke sett det i butikkene siden.

Testet Stop24 engang i tiden og. Merkelig nok, ingen som ville ha vareprøver på antiperspirantkrem. :P Svette er vist tabu.

Buzza en ny fanta for mange år siden.. Kjempe lenge siden jeg i det hele tatt fikk invitasjon.. Fått invitasjon til soft-isen og håper det er min tur denne gangen :)

MEN jeg synes det er teit at man får tilbud om å buzze varer som allerede er ute i butikk.. Trodde man skulle få buzze ting som ikke har kommet enda..
Er ikke første gangen det skjer..

Buzza en ny fanta for mange år siden.. Kjempe lenge siden jeg i det hele tatt fikk invitasjon.. Fått invitasjon til soft-isen og håper det er min tur denne gangen :)

MEN jeg synes det er teit at man får tilbud om å buzze varer som allerede er ute i butikk.. Trodde man skulle få buzze ting som ikke har kommet enda..
Er ikke første gangen det skjer..
Noen ganger er det jo kanskje ting som ikke går like bra som de hadde trodd. Så da tester de det igjen for å se om det trenges forbedringer :)

Back
Topp