God morgen!
Fullpakka timeplan da, ja
Jeg skal kjøre gubben til jobb, så skal jeg innom min jobb og skrive ferdig søknad om permisjon, så den kan sendes avgårde. På tide å få det gjort her og![]()
Jaggu godt å se at jeg ikke er den eneste asså haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!
Fullpakka timeplan da, ja
Jeg skal kjøre gubben til jobb, så skal jeg innom min jobb og skrive ferdig søknad om permisjon, så den kan sendes avgårde. På tide å få det gjort her og![]()
Jaggu godt å se at jeg ikke er den eneste asså hahamen akkurat nå ser jeg mest frem til å treffe sofaen igjen senere I dag
![]()
Haha, du er ikke alene, nei
Ser også frem til å treffe sofaen igjen senereden er ganske god for tia
![]()
Jaja har god tid for er fortsatt ca 11 uker igjenkom på at jeg ikke har skrivd ut skjemaet ang ferie men det tar jeg en annen dag slik at sjefen kan skrive under og jeg sende inn... viktigste er vel bare å få inn søknaden ang permisjonen akkurat nå haha
spesielt i dag er den veldig god kjenner jeg haha
Hehe, her er det 10 uker igjen
Omg, det går fort!!![]()
God morgen![]()
Her har jeg allerede hvert oppe i 1,5 time... så etter å ha spist en haug med frukt tenkte jeg å snart stelle meg og stikke på biblioteket når de åpner slik at jeg kan få skrivd ut de papirene jeg trenger for å få levert permisjonssøknaden og søknaden om overgangsstønad... så skal jeg få handla hyller og litt div etterpå... før jeg trur jeg skal dø litt på sofaen haha![]()
Så hva er deres planer i dag?
Takk takkLykke til!!![]()
Det er ikke så lenge til det er 10 uker igjen her heller, men tviholder på dagene her jeg haha
Ja ganskeGod morgen, du!
Alt bra?![]()
God morgen jenter!
I dag er det JM-time på meg.
Ja ganskebestemte meg for at jeg ikke skulle pumpe i natt. Så våknet opp med litt spreng, men hu tok puppen for det, så kanskje jeg slipper å pumpe i natt også
![]()
Ja det var deiligSå bra da
Her har jeg vært på jobb og fått skrevet ferdig permisjonssøknaden
Åsså var fotografen her idag, så da fikk jeg være med på årets bhg-bilde og![]()
10 uker til torsdaghjelpes nå går det fort!
hehe
Jeg sa jeg tviholder på at det er 11 uker!! Nå må ikke du komme her å stresse meg meg de ukene asså![]()
Ja det var deilig![]()
Deilig å ha den ferdig Daog bhg bilde må være morro å være med på