Skravletråd :)

God morgen!
Fullpakka timeplan da, ja :p
Jeg skal kjøre gubben til jobb, så skal jeg innom min jobb og skrive ferdig søknad om permisjon, så den kan sendes avgårde. På tide å få det gjort her og :)

Jaggu godt å se at jeg ikke er den eneste asså haha :P men akkurat nå ser jeg mest frem til å treffe sofaen igjen senere I dag :P

Haha, du er ikke alene, nei ;)
Ser også frem til å treffe sofaen igjen senere :p den er ganske god for tia :p

Jaja har god tid for er fortsatt ca 11 uker igjen :P kom på at jeg ikke har skrivd ut skjemaet ang ferie men det tar jeg en annen dag slik at sjefen kan skrive under og jeg sende inn... viktigste er vel bare å få inn søknaden ang permisjonen akkurat nå haha :P spesielt i dag er den veldig god kjenner jeg haha

Jaja har god tid for er fortsatt ca 11 uker igjen :P kom på at jeg ikke har skrivd ut skjemaet ang ferie men det tar jeg en annen dag slik at sjefen kan skrive under og jeg sende inn... viktigste er vel bare å få inn søknaden ang permisjonen akkurat nå haha :P spesielt i dag er den veldig god kjenner jeg haha

Hehe, her er det 10 uker igjen :o
Omg, det går fort!! :p

God morgen :)

Her har jeg allerede hvert oppe i 1,5 time... så etter å ha spist en haug med frukt tenkte jeg å snart stelle meg og stikke på biblioteket når de åpner slik at jeg kan få skrivd ut de papirene jeg trenger for å få levert permisjonssøknaden og søknaden om overgangsstønad... så skal jeg få handla hyller og litt div etterpå... før jeg trur jeg skal dø litt på sofaen haha :P

Så hva er deres planer i dag?

God morgen! Jeg er trøtt!

Snuppa våkna i 3-4 tida og var våken en stund. Og jeg som sovna i 21-tida i går når jeg la henne. Burde jo være opplagt nå, men har sovet dårlig i natt gitt.

Hadde shoppeplaner, men de utgår nå.

God morgen jenter!
I dag er det JM-time på meg.

Det er ikke så lenge til det er 10 uker igjen her heller, men tviholder på dagene her jeg haha

10 uker til torsdag:o hjelpes nå går det fort! :p hehe

Ja ganske :) bestemte meg for at jeg ikke skulle pumpe i natt. Så våknet opp med litt spreng, men hu tok puppen for det, så kanskje jeg slipper å pumpe i natt også :D

Så bra da :)
Her har jeg vært på jobb og fått skrevet ferdig permisjonssøknaden :o
Åsså var fotografen her idag, så da fikk jeg være med på årets bhg-bilde og :D

Så bra da :)
Her har jeg vært på jobb og fått skrevet ferdig permisjonssøknaden :o
Åsså var fotografen her idag, så da fikk jeg være med på årets bhg-bilde og :D
Ja det var deilig :)

Deilig å ha den ferdig Da :) og bhg bilde må være morro å være med på

Syntes selv jeg har hvert veldig flink nå, jeg har fått levert permisjonssøknaden og søknaden om overgangsstønad på nav i dag. Og det til tross for at jeg helst ville sove litt haha :P

Jeg sa jeg tviholder på at det er 11 uker!! Nå må ikke du komme her å stresse meg meg de ukene asså :P

Hehe. Unnskyld:confused: :p
Gleder du deg ikke til å møte mini da? :D

Ja det var deilig :)

Deilig å ha den ferdig Da :) og bhg bilde må være morro å være med på

Ja, skal bli greit å få sendt den avgårde :p
Ble litt lettere da jeg fant ut at man kunne chatte med nav istedenfor å ringe dem da :p
Ja, bhgbilde er viktig! Er mitt bilde nr8 :o

Back
Topp