Symptomer..

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Er nå 7+1 :-)
Hvilke symptomer hadde dere andre i denne uken?

Jeg har meget ømme bryster, blir kvalm når jeg er sulten eller trett - men ingen oppkast. Stor matlyst og kramper i nedre magedel.

Då va eg super kvalm døgnet rundt å hadde veldig ømme bryster :-) akkurat som nå 9+0 :-P

Da var jeg kvalm og hadde lyst til å spy hele tiden :p puppene var super ømme. Reagerte også veldig på lukter. Nå har jeg nesten ingen symptomer, må tisse hele tiden ;) 10+2

Da var jeg kvalm og hadde lyst til å spy hele tiden :p puppene var super ømme. Reagerte også veldig på lukter. Nå har jeg nesten ingen symptomer, må tisse hele tiden ;) 10+2

Reagerer på enkelte lukter jeg også. Og tisser ofte, har jeg gjort siden før positiv test :-P
Symptomene er nok bra varierende fra kvinne til kvinne :-)

Jeg er 7+6, har ømme bryster, ekstra trøtt og murringer som kommer og går. Hadde litt kvalme tidligere, men har ikke hatt det siste uka.

Har kun kvalme å en ekstrem god luktesans og tett nese, så null energi

Det er akkurat sånn jeg hadde det. :) Er fortsatt konstant litt småkvalm da, men ikke like ille som det var en stund :wtf:

Er 7+3 og har litt ømme brystvorter, er småuggen, og er ikke spesielt glad i forskjellige lukter i disse dager. Litt trøtt, men ellers fin :)

Er 6+4. Har ikke mye symptomer. Blir fort sulten kvalm. Går mye på do,men mestpå nettene.Syns jeg kjenner antydninger til murringer innimellom. Hadde noen dager med vondt i hodet,men det forsvant etter kort tid.

Back
Topp