Skravletråd :)

God morgen alle sammen! Håper dere får en strålende søndag :)

Vi skal ut på grilling i skogen sammen med noen lokale geocachere :P

Har dere noen planer?

Har dere noen planer?

God morgen:)
Her skal jeg få mannen til å hente saga mi så jeg kan begynne å bygge seng. Men han ligger og snorker nå, så blir vel til å tusle med hunden snart:)

Hva er geocachimg egentlig? Hehe

God morgen:)
Her skal jeg få mannen til å hente saga mi så jeg kan begynne å bygge seng. Men han ligger og snorker nå, så blir vel til å tusle med hunden snart:)

Hva er geocachimg egentlig? Hehe
Spark han ut av senga :P Blir spennende med denne senga. Håper vi får se resultatet ;)

Geocaching er som orientering, bare med GPS i stedet for kart og kompass. Og på hvert punkt finnes det en beholder hvor man må skrive seg inn ;)

Spark han ut av senga :P Blir spennende med denne senga. Håper vi får se resultatet ;)

Geocaching er som orientering, bare med GPS i stedet for kart og kompass. Og på hvert punkt finnes det en beholder hvor man må skrive seg inn ;)

Klarer vel å vente litt til. Skulle kanskje ha tegnet litt og for å få et fint design men vet ikke om huet mitt orker:p forslag? Hehe

Aha. Nymotens orientering;) hehe

Klarer vel å vente litt til. Skulle kanskje ha tegnet litt og for å få et fint design men vet ikke om huet mitt orker:p forslag? Hehe

Aha. Nymotens orientering;) hehe
Ingen forslag herfra :P Ikke god på sånne ting :) Syns jeg så en som var formet som en måne her om dagen ;)

Ja, nymotens greier :P og så hender det at det er småting i boksene man kan bytte til seg. Stas for ungene ;)

Ingen forslag herfra :P Ikke god på sånne ting :) Syns jeg så en som var formet som en måne her om dagen ;)

Ja, nymotens greier :P og så hender det at det er småting i boksene man kan bytte til seg. Stas for ungene ;)

Jo så den, men føler ikke det blir egnet som bedside crib på mitt lille soverom.

Sikkert gøy da:) for alle høres det ut som;)

Har dere noen planer?

God morgen :)

Det hørtes ut som en fin søndag,kos dere masse :)

Nei ingen planer her..

God morgen alle sammen :) Her skinner sola og fuglene kvittrer som bare det :) Ha en fin fin dag :)

Har dere noen planer?
God morgen:D
Jeg har lovet gutta lunsj hos bakeren:P
Ha en fin dag i skogen!

Hallo! Her monteres forteltet til vogna. Lillesnuppa sover og storesnupp har fått seg venn her på campingplassen og er der og leker.

Spent på hvordan bilturen hjem blir.

Back
Topp