Nedtelling til 12 uker :p

19 dager ! La de dagene gå fooort ! men, er det slik at folk føler seg safe og eventuellt offentliggjør det for familie og venner så fort uke 12 er påbegynnt?

19 dager ! La de dagene gå fooort ! men, er det slik at folk føler seg safe og eventuellt offentliggjør det for familie og venner så fort uke 12 er påbegynnt?
Vi skal ikke si noe til resten av familien før uke 12 :) skal veldig lite til for at noe går galt etter uke 12, så ja vil føle meg mer safe etter det , selvom jeg fikk se lille knøtt for noen dager siden :)

Her vet både svigers å mamma de det alt :-) pluss to venninner, å når jeg er akkurat uke 11 får kommende storesøster å resten av familien vite det :-) er i uke 11 på 17 mai, å sambo syns det var en veldig bra dag å la hele familien vite det:-)

Her er det 6 uker til jeg er over den magiske grensen. Hemmeligheten holdes tett til brystet frem til jeg har sett at det faktisk er liv :)

16 dager :D hjelper å tenke på at det ikke er så lenge til 17 mai :D

Akkurat en mnd igjen ❤️ håper lille spire holder ut denne gangen. Gikk helt til uke 14 sist før MA ble oppdaget, så jubler ekstra når uke 14 er passert :D

16 dager igjen :) la de gå fort :)

18 dager ! :)

18 dager til uke 12. Hittil synes jeg tiden har gått utrolig fort! Hjelpes - 9 uker allerede:-)

1 uke igjen!!! :D :D

4 uker igjen. Virker som en evighet, men syns ikke det var lenge siden jeg var 4uker på vei :p så satser på at det går like fort nå :D

Back
Topp