RobotklippereHaha! De er skumle
![]()
Bestemor sin heter Fritjof![]()
Haha jeg har heldigvis ikke hvert utsatt for slike jeg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
RobotklippereHaha! De er skumle
![]()
Hun har gitt den navnHaha jeg har heldigvis ikke hvert utsatt for slike jeg dahar hun gitt den navn?? Haha
Hun har gitt den navnMåtte jo ha det, stakkars!
Bare å rulle mini ut og inn til buffeenHelt klart, men akkurat den ødela litt for meg i daghaha
Det er sant
Kanskje jeg skulle vurdert noe sånt ja. Ser jo egentlig veldig kjekt ut da, istedenfor å ha baby i senga som jeg ikke tør![]()
Haha...nå måtte jeg leRobotklippereHaha! De er skumle
![]()
Og ihvertfall nervøs!!Veldig mystisk! Kan bli overtroisk av mindre![]()
Koselig med selskap daJa de er jammen søte de dyraselv om han kan gå meg på nervene noen ganger
![]()
Koselig med selskap da![]()
Du kan se på det som trening til babyen kommer og ligger derKatta vet å legge seg bra til nå på den ene armen min og puppen. Vet ikkje helt om jeg ligger like godt som han men han snorker å står I haha
Bare å rulle mini ut og inn til buffeen![]()
Du kan se på det som trening til babyen kommer og ligger der![]()
God kveldhatt en fin dag ?
Det vil jeg troJa det er det, det blir kjempe tomt og ensomt her når han ikke er her og frøkna er hos faren.
God kveldtja den har hvert grei
Hvordan har dagen din hvert da?
Den har vært braGod kveld
Helt grei dag her...du da?
Der kan du seNevnte det for mannen, og han syntes ikke det hørtes så dumt ut han heller![]()
Der kan du se
Den er hvertfall varm anbefalt av meg!
Du får spørre om Tamara skaffer en i premie så sksl jeg hjelpe deg til den jeg![]()
Hadd ikke turt å sove om natten, jegOg ihvertfall nervøs!!![]()