Skravletråd :)

Joda, det er jo det ;) i alle fall for oss :P

Æsj, vaske komfyren er kanskje den kjedeligste jobben i verden! Misunner deg ikke den :P

Skal dere bygge alt selv eller? Da er det jo ihvertfall spennende;)

Skikkelig drittjobb. Men fant ut at jeg hadde glemt det i går da jeg nesten satte fyr på kjøkkenet her:p

Skal dere bygge alt selv eller? Da er det jo ihvertfall spennende;)

Skikkelig drittjobb. Men fant ut at jeg hadde glemt det i går da jeg nesten satte fyr på kjøkkenet her:p
Ja, vi bygger alt selv ;)

Oi, hadde det satt seg fett på grillelementene?

Ingen spesielle planer. Mannen har tatt seg fri så vi skal egentlig ut og handle inn til terrassebygging, men det frister ikke i dette været. Der da?
Jeg skal hente telefonen min;)
Så kommer det ei dame og skal hentenoen klær, ei skal hentenoen sko om hun rakk det, så skal jeghentekengubarnet , hjem og spise, dra og hente kompisen hans, møte mannen og dra på kamp;)

Jeg skal hente telefonen min;)
Så kommer det ei dame og skal hentenoen klær, ei skal hentenoen sko om hun rakk det, så skal jeghentekengubarnet , hjem og spise, dra og hente kompisen hans, møte mannen og dra på kamp;)
Fullbooket dag du da ;) blir spennende med ny telefon!

Ja, det blir gøy :)

Haha. Er kanskje best det da. Lukter så vondt når det svir seg :P

Luktet ikke bare. Det sved i øynene og, så måtte sette vinduer på vidt gap her:p hehe

God morgen :) Nei nå har jeg endelig fått satt meg ned med permisjonspapirer og greier så skal få fylt ut de :p Så skal jeg innom å levere de på nav, utviklingssamtale på skolen før det er middag og ballett i ettermiddag :)

Hva er dine planer da?
Lykke til på utviklingssamtale og med utfylling av papirer;)

Haha! Har gått på den smellen før :P Ikke noe behagelig ;)

Spennende å se om jeg klarer å få den ren da:o haha
Bør kanskje spraye den litt så det løsner...

Back
Topp