*** IKM uke 21 ***

IKM 24.5 - pp 2 :)

Er håpefull denne gangen!

Mandag 18. mai
Lire, pp 8
nr1i2013?, pp1
Fargeklatten89, (pp 2 etter kjemisk)

Tirsdag 19. mai

Onsdag 20. mai
nåkka_nytt, pp 2

Torsdag 21. mai
Pita, pp 1
Bare meg =O)
Baby i 2016, pp 4
Bolleovnen, pp 8 (pp 5 etter MA)
temar, pp 1
Frk.G, pp 9

Fredag 22. mai
Smileguri, pp 5

Lørdag 23. mai

Søndag 24. mai
Lykkeliten_86, pp 21
Enkefalos, pp 15 (pp 13 etter SA)
Lykke2015, pp 4
solstrålen23, pp1
Prøver15, pp 5
håperpålitenspire, pp 2

GRAVID

:mad: Tante rød :mad:

:confused005 Passert IKM :confused005

:confused004 Ikke oppdatert :confused004

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D

Hei! Eg prøva meg her :D nettopp hatt en MA med uskraping 21.april. Usikker på korti IKM blir da, men kanskje 19. Mai da? Er det slik at en kan rekne uskrapinga som første dag i syklusen?? Blir vel PP 7 det her.. :) (første etter MA)

Hei! Eg prøva meg her :D nettopp hatt en MA med uskraping 21.april. Usikker på korti IKM blir da, men kanskje 19. Mai da? Er det slik at en kan rekne uskrapinga som første dag i syklusen?? Blir vel PP 7 det her.. :) (første etter MA)

Du kan regne utskrapningen som dag 1, men man får ofte litt forskjøvet EL og mens etter abort. Ble du ikke anbefalt å vente en syklus etter utskrapning? Forstår om du uansett velger å kjøre på altså, det er jo et helt personlig valg. Trist at du opplevde en MA! :( Husk at du ikke kan ha sex, bade eller bruke tampong mens du fortsatt blør etter utskrapning, du vil ikke ha en infeksjon på toppen av hele dritten. :(

Jeg har ført deg opp! :) Lykke til. ❤️

Mandag 18. mai
Lire, pp 8
nr1i2013?, pp1
Fargeklatten89, (pp 2 etter kjemisk)

Tirsdag 19. mai
HåperPåSpire<3, pp 7 (pp 1 etter MA)

Onsdag 20. mai
nåkka_nytt, pp 2

Torsdag 21. mai
Pita, pp 1
Bare meg =O)
Baby i 2016, pp 4
Bolleovnen, pp 8 (pp 5 etter MA)
temar, pp 1
Frk.G, pp 9

Fredag 22. mai
Smileguri, pp 5

Lørdag 23. mai

Søndag 24. mai
Lykkeliten_86, pp 21
Enkefalos, pp 15 (pp 13 etter SA)
Lykke2015, pp 4
solstrålen23, pp1
Prøver15, pp 5
håperpålitenspire, pp 2

GRAVID

:mad: Tante rød :mad:

:confused005 Passert IKM :confused005

:confused004 Ikke oppdatert :confused004

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D

Jippi! Der fant jeg IKM gruppa mi!

IKM 19. Mai, pp 5 (pp3 etter SA)

Du kan regne utskrapningen som dag 1, men man får ofte litt forskjøvet EL og mens etter abort. Ble du ikke anbefalt å vente en syklus etter utskrapning? Forstår om du uansett velger å kjøre på altså, det er jo et helt personlig valg. Trist at du opplevde en MA! :( Husk at du ikke kan ha sex, bade eller bruke tampong mens du fortsatt blør etter utskrapning, du vil ikke ha en infeksjon på toppen av hele dritten. :(

Jeg har ført deg opp! :) Lykke til. ❤️

Okei! :) blei fortalt det du sier ja, om ikke sex og tampong mens eg blør, men ho meinte og at eg uansett burde eg vente to uker.. Har ikke blødd noe på 2 dager nå, så kan hende det har roet seg. Så siden mannen reiser igjen om ei uke, og det da har gått to uker, kan det hende det blir en koselig avskjed:) så om det kan klaffe med en el, hadde eg blitt glad og.. Ho sa at det ikkje var noke i veien for å ikkje vente, men mange gjør det. Men ho hadde egentli ikkje noke vitenskaplig som skulle tilseie at den eine eller andre måten var å foretrekke.. Så,.. Tror vel uansett at det ikkje klaffer men, er no innpå her likavel tenkte eg :)
Velidg trist med MA ja.. :/ Mista sikkert i uke 6, og oppdaga i veke 11 på tidlig UL.. Men må bare prøve å sjå framover, einaste eg kan gjere:)

Æsj, februar er min desember - nesten så jeg håper det ikke klaffer denne pp, men her kaster vi ikke vekk verdifulle prøveperioder! Måtte spiren sitte og mannen sin familie få sitt 100edeognoe februarbarn!

Natta godtfolk!

Okei! :) blei fortalt det du sier ja, om ikke sex og tampong mens eg blør, men ho meinte og at eg uansett burde eg vente to uker.. Har ikke blødd noe på 2 dager nå, så kan hende det har roet seg. Så siden mannen reiser igjen om ei uke, og det da har gått to uker, kan det hende det blir en koselig avskjed:) så om det kan klaffe med en el, hadde eg blitt glad og.. Ho sa at det ikkje var noke i veien for å ikkje vente, men mange gjør det. Men ho hadde egentli ikkje noke vitenskaplig som skulle tilseie at den eine eller andre måten var å foretrekke.. Så,.. Tror vel uansett at det ikkje klaffer men, er no innpå her likavel tenkte eg :)
Velidg trist med MA ja.. :/ Mista sikkert i uke 6, og oppdaga i veke 11 på tidlig UL.. Men må bare prøve å sjå framover, einaste eg kan gjere:)

Det er lurt å forsøke å se fremover når man greier det. ♡ Lykke til!

Æsj, februar er min desember - nesten så jeg håper det ikke klaffer denne pp, men her kaster vi ikke vekk verdifulle prøveperioder! Måtte spiren sitte og mannen sin familie få sitt 100edeognoe februarbarn!

Natta godtfolk!

Februar er ikke min favoritt heller, men jeg tar det jeg får :p Vipper i mndskifte så kan være det blir jan her.

Ser ut som om jeg fikk pos el test i dag? Bittelitt sterkere enn kontrollstreken. Kan hende pergo'n gjorde susen? Pergo vil kanskje stabilisere syklus?

Vedlegg

• 1430198814240.jpg
    1430198814240.jpg
    24,3 KB · Visninger: 103
Ser ut som om jeg fikk pos el test i dag? Bittelitt sterkere enn kontrollstreken. Kan hende pergo'n gjorde susen? Pergo vil kanskje stabilisere syklus?

Oj, så spennende, hvilken syklusdag er du? Når begynte du på pergo? Du får legge inn noen aksjer ;)

Jepp, den ser positiv ut. Pergo hjelper kroppen med å få i gang EL, så det stemmer at den stabiliserer syklusen på den måten. Happy humping :D

Happy humping! :) Da hører du vel egentlig til uke 20 du da! :D

Jepp, den ser positiv ut. Pergo hjelper kroppen med å få i gang EL, så det stemmer at den stabiliserer syklusen på den måten. Happy humping :D

Hvordan går det med deg på Letrozol? Du ligger like foran meg i løypa nå (tre dager før meg, men fire dager før på Letrozol). Jeg er spent på hvilken dag du får EL på Letrozol (og om det blir januar eller februar sånn ut fra EL). :)

Last edited:
Termin ja. Jeg forventer EL 11. mai, og termin blir i så fall 4. februar. Jeg synes det virker utrolig deilig å starte mammapermisjon rett før våren. Deilige trilleturer mens det blir lysere, varmere og grønnere ute. ♥ Og så litt mer "robust" baby når vi skal ha sommerferie, i tillegg til at vi da forhåpentligvis er litt mer i rutine som foreldre, og kan nyte selskap og sommer litt mer enn i starten.

Nå har vi nesten prøvd i 2 år, så termin spiller egentlig ingen rolle, bare det blir en levendefødt baby til slutt. ♡

Back
Topp