Analsex - ja eller nei?

Analsex - ja eller nei?

• Ja

Votes: 80 51,0%
  • Nei

Votes: 62 39,5%
  • Aldri testet / vet ikke

Votes: 15 9,6%

• Antall som har svart
    157
Uff ja :P Det hender, fordi samboeren min er så rompefiksert. Jeg gjør det for han. Så innimellom blir det det, men det gjør såpass vondt for meg at vi aldri har klart å fullføre det på den måten at det går for han inni meg.

Det skal da ikke gjøre vondt. Det må jo da være en grunn til at du får vondt.. men jeg skal si deg det at du vil ikke at han spruter inni deg, om han ikke bruker kondom for det er skikkelig ekkelt etterpå asså haha :P

Det skal da ikke gjøre vondt. Det må jo da være en grunn til at du får vondt.. men jeg skal si deg det at du vil ikke at han spruter inni deg, om han ikke bruker kondom for det er skikkelig ekkelt etterpå asså haha :P
Er vondt når halve penisen har kommet inn og vil lenger inn. Akkurat som det er noe halvveis inni der som sperrer for resten av penisen. Går greit for min del når halve er inne og han støter den inn og ut, men for at han skal få den gode følelsen så må hele inn. Han klarer ikke å komme når bare halve er inne :P Det er når hele skal inn at det gjør vondt. Selvom jeg klarer å slappe av. Vi prøver først en god stund med bare halve... Kan også nevne at jeg får den samme vondten om han putter inn hele fingeren sin. Kun én finger, og den er jo relativt tynn. Får vondt på det samme punktet.

Last edited:
Er vondt når halve penisen har kommet inn og vil lenger inn. Akkurat som det er noe halvveis inni der som sperrer for resten av penisen. Går greit for min del når halve er inne og han støter den inn og ut, men for at han skal få den gode følelsen så må hele inn. Han klarer ikke å komme når bare halve er inne :P Det er når hele skal inn at det gjør vondt. Selvom jeg klarer å slappe av. Vi prøver først en god stund med bare halve...
Virker som det stopper ved muskelen din da. Man må slappe av i den muskelen for å ikke få vondt. Men det er lettere sagt enn gjort. Den finnes glidemiddel med bedøvelse også da. Kanskje det hjelper?

Virker som det stopper ved muskelen din da. Man må slappe av i den muskelen for å ikke få vondt. Men det er lettere sagt enn gjort. Den finnes glidemiddel med bedøvelse også da. Kanskje det hjelper?
Jeg har sagt at det ikke er noe vits å prøve noe mer med mindre vi går til innkjøp av glidemiddel :P Det får han kjøpe, han som vil :P Men han er så treg! Han har vel prata på det i et halvt år eller noe sånt. Tror det vil funke bedre med litt gli ;) Hadde vært morsomt å fått det til.

Last edited:
Jeg har sagt at det ikke er noe vits å prøve noe mer med mindre vi går til innkjøp av glidemiddel :P Det får han kjøpe, han som vil :P Men han er så treg! Han har vel prata på det i et halvt år eller noe sånt. Tror det vil funke bedre med litt gli ;) Hadde vært morsomt å fått det til.
Ja det fungerer mye bedre. Men det sies at vaselin fungerer også, aner ikke selv da mannen min syntes det er morsomt å gå på kondomeriet og gjøre de som jobber der flaue. Så her er det aldri tomt for noe.

Er vondt når halve penisen har kommet inn og vil lenger inn. Akkurat som det er noe halvveis inni der som sperrer for resten av penisen. Går greit for min del når halve er inne og han støter den inn og ut, men for at han skal få den gode følelsen så må hele inn. Han klarer ikke å komme når bare halve er inne :P Det er når hele skal inn at det gjør vondt. Selvom jeg klarer å slappe av. Vi prøver først en god stund med bare halve... Kan også nevne at jeg får den samme vondten om han putter inn hele fingeren sin. Kun én finger, og den er jo relativt tynn. Får vondt på det samme punktet.

Men da er det jo et helt klart tegn på at ikke hele bør inn. Men brukes det godt med smøring og du har passet på at tarmen er tømt?

Men da er det jo et helt klart tegn på at ikke hele bør inn. Men brukes det godt med smøring og du har passet på at tarmen er tømt?
Tarmen er tømt ja. Eneste smøringen er spytt :P

Han fikk inn hele ved sin forrige partner, og har derfor lyst til det samme med meg. Selvom jeg tror jeg slapper av så slapper jeg kanskje ikke av allikevel? Er ikke godt når halve er inne heller, men er ikke vondt.

Tarmen er tømt ja. Eneste smøringen er spytt :P

Han fikk inn hele ved sin forrige partner, og har derfor lyst til det samme med meg. Selvom jeg tror jeg slapper av så slapper jeg kanskje ikke av allikevel? Er ikke godt når halve er inne heller, men er ikke vondt.

For det første så er smøring viktig! Og det er mye mulig du ikke slapper helt av selv om du trur det... jeg hadde en jeg rota med i lange tider og med han var analsex kjempe godt. Men så når jeg skulle ha det med en annen så slappet jeg ikke godt nok av og det var ikke behagelig. Og når det er ubehagelig vil du ikke klare å være helt avslappet. Så mitt råd vil i utgangspunktet være å skaffe seg glidemiddel og ta det helt rolig slik at du kan slappe helt av og bruke god tid :)

Kan det være en ide å varme opp der først. Jeg trenger ikke det til vanlig men ved analsex kan det være fint. Selvfølgelig med glidemiddel, hvis ikke gjør det vondt.

Nei, har prøvd men ikke noe for meg :p

Æsj. Nei.

Er veldig glad I det, får mye fortere orgasme av det :p

men må jo litt mer forberedelse til, mannen er velutstyrt, så har butplug til oppvarming, samt bedøvende krem og eget glidemiddel til analsex, men for meg er det verdt strevet ;)

nå når jeg er gravid går det dessverre ikke, jeg kaster rett og slett opp etterpå, blir også dårlig etter vanlig sex. ..

Mannen er iherda fant, så vi har prøvd en del.. Men det bare funker ikke for meg. Liker det IKKE!!!!

Vi prøver sakte men sikkert. Synes det er litt "feil", men jeg venner meg tanken. Jeg skal vertfall prøve, når mannen har lyst. Vet ikke om jeg liker det før jeg har prøvd vettu ;)

Nei takk!

Back
Topp