Frk. Grønn!

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Bør jeg være bekymret når jeg ikke har fått kvalmen? Har kjent antydning enkelte dager, men dette veldig lite.. Er uke 6+2 idag ❤️

Min kvalme kom ikke før uke 7.
Og nå i uke 8 er det nesten uutholdelig :eek:
Den kommer nok til deg også, men er jo ikke alle som blir så dårlig heller :)

Okei:-) Blir spennende å se om den kommer da ja. Har en god del andre symptomer, så kvalmen kunne vel ha uteblitt hele veien :-P

Bør jeg være bekymret når jeg ikke har fått kvalmen? Har kjent antydning enkelte dager, men dette veldig lite.. Er uke 6+2 idag ❤️
Jeg var også bekymret fordi jeg ikke hadde noen symptomer på graviditet annet enn at mensen ikke kom. I uke 7 kom kvalmen og i dag ble jeg sykemeldt.. Er uke 8 i morgen.. Er ekstremt kvalm og kaster opp dag og natt. Så mitt råd til deg er å NYTE å ikke være kvalm!:D

Jeg var ikke kvalm i forrige svangerskap og det gikk kjempe fint !:)

Jeg var heller ikke kvalm på "den tiden". Er super kvalm nå 9+0.. Kan hende du ikke slipper unna ;) men nyt så lenge du gjør det :D

Håper for din del at du slipper... Jeg er 100% sykemeldt og er kvalm så og si døgnet rundt. Kom rundt uke 6.
Det tærer på humør og alt når jeg knapt kommer meg ut av seng/sofa. Og når jeg er ute så har jeg veldig lett for å brekke meg og bli kvalm av lukter.
Jeg var heller ikke spesielt kvalm i mine to første svangerskap. Det kan ihvertfall ikke sammenlignes med dette.

Huff, kvalme er verst av alt syns jeg. Jeg var uvel, men ikke skikkelig kvalm, i uke 5 og 6. Kan bli litt uggen når jeg blir sliten eller sulten. Regner med kvalmen kan komme og gå, så regner ikke med jeg slipper unnaNå er jeg 8+1.

Høres ikke helt god ut den kvalmen nei! :-O
Er glad for at jeg slipper å føle meg så 'syk'.. :-) men blir litt nervøs allikevel.. Skal heldigvis til legen og ta blod og urinprøver imorgen, får forhåpentligvis nyheter som roer nervene mine der :-) <3

Ønsker dere alle som er kvalme, bedre og bedre dager! <3

Nei ikke bekymre deg! Min kvalme kom fra uke 6 ca og nå varierer det fra dag til dag hvordan formen er. Jeg er mest kvalm på kvelden når jeg er sliten etter en lang dag på jobb.

Back
Topp