Jeg ble beregnet til å få mens ca 10 mai, men ser ut som jeg kommer til å få mens i løpet av neste uke, om alle tegnene på at jeg har hatt eggløsning stemmer.
Så sant du får starte opp uansett, er det jo bare bra å forkorte ventetiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble beregnet til å få mens ca 10 mai, men ser ut som jeg kommer til å få mens i løpet av neste uke, om alle tegnene på at jeg har hatt eggløsning stemmer.
Det er vanlig, gikk på det i 4 uker, du kan være glad du slipper unna med to uker på sprayHvor mye synarella tar dere?
Jeg skal ta 1 dose i hvert nesebor, 2 ganger daglig (4 doser om dagen). Dette skal jeg gjøre i 13 dager før sprøytestart.
Har jeg fått en hestekur siden jeg skal bruke så kort tid? Eller er det vanlig med 4 doser dagen?
Jeg tar 2 spray morgen og 2 spray kveld i 4 uker. Så jeg har vært skikkelig "heldig" med min protokoll!Hvor mye synarella tar dere?
Jeg skal ta 1 dose i hvert nesebor, 2 ganger daglig (4 doser om dagen). Dette skal jeg gjøre i 13 dager før sprøytestart.
Har jeg fått en hestekur siden jeg skal bruke så kort tid? Eller er det vanlig med 4 doser dagen?
Det er vanlig, gikk på det i 4 uker, du kan være glad du slipper unna med to uker på spraynår du begynner på sprøyter skal du sikkert redusere med en dose på morgenen og en på kvelden fram til eggløsningssprøyten.
Jeg tar 2 spray morgen og 2 spray kveld i 4 uker. Så jeg har vært skikkelig "heldig" med min protokoll!![]()
Så sant du får starte opp uansett, er det jo bare bra å forkorte ventetiden?![]()
Ja, jeg får være med uansett sa sykepleieren, når jeg snakket med de i dag. For om vi skal vente til neste mens igjen, så kan plutselig den komme 20 dager forsinket og da er det sommerferie. Skal ikke være enkelt med meget uregelmessig mens og lutealfase.
Nei, da er det ikke lett å planlegge. Godt du får være med uansett!![]()
Så kjedelig at du ikke har fått mensen enda. Tror kanskje det er Provera man får da? Har ikke erfaring med det, annet enn at jeg selv fikk resept på det når syklusen plutselig var på over 50 dager. Mensen kom samme dag som jeg fikk resepten, så slapp å bruke det.Her ser det ut som om jeg kan havne i Juni klubben. Det er nå 8 uker siden cytotec og 6 uker siden utskrapning pga rester. Ringte klinikken idag og de sa at om jeg ikke fikk mensen før onsdag, så skulle jeg ringe de igjen. Skulle da få medisiner for å få mensen igang. Noen her som vet hva slags medisiner det kan være og hvordan det event fungerer?![]()
Så kjedelig at du ikke har fått mensen enda. Tror kanskje det er Provera man får da? Har ikke erfaring med det, annet enn at jeg selv fikk resept på det når syklusen plutselig var på over 50 dager. Mensen kom samme dag som jeg fikk resepten, så slapp å bruke det.
Tusen takk for svarVet du hvor lenge enn går på det, før en får event mensen? Jeg kan sette igang forsøket på den mensen?
![]()
Jeg vet dessverre ikke, så det var bra at Jente0709 svarteTusen takk for svarVet du hvor lenge enn går på det, før en får event mensen? Jeg kan sette igang forsøket på den mensen?
![]()
Hvilke sprøyter tar du?Jeg har sprayet fra 4 april, er ferdig 1. Mai! Er rimelig lei av den sprayen! Men enda stress nå når jeg begynte på sprøytene så avhengig av å vær hjemme siden det skal ligge i kjøleskape å skal ta til viss tidvar liksom litt enklere å ta med seg sprayen i vesken. Men nå når vi er så nærme føler jeg meg veldig posetiv å glad for det snart er over
noen som vet om symptomene går over med en gang du er ferdig me medisinene?
![]()
Gonal - f jaHvilke sprøyter tar du?Jeg tar Gonal-f, og har ikke den åpne pennen i kjøleskap lengre. Det står at den kan oppbevares ved høyst 25 grader i 28 dager etter at den er åpnet.
Det er mitt første forsøk, så vet ikke om bivirkningene forsvinner umiddelbart. Kommer kanskje an på halveringstiden?
Hadde det ikke vært for at jeg var i bursdag i går, og måtte ha med sprøyten, hadde jeg også oppbevart den i kjøleskap hele tidenGonal - f jahmm også mitt første forsøk så har ingen erfaring , vi får vente og se da
fikk beskjed av legen å oppbevare i kjøleskape men spiller ingen rolle nå uansett, tar den kl 10 på kvelden også må mannen min sette dem på meg (sprøyte skrekk) er nå barra fram til fredag så er jeg ferdig!!
))