Juni!

Å? Når hører jeg til da? Regnet med det ble juni jeg nå før det ble uttak. Tok da så lang tid sist..
Ååh nei det var igrunn ment som et lite spørsmål :) men jeg tenkte meg litt for fort om når jeg postet, for det kunne jo være du sikkert skal ha lang protokoll? :) :) det tar jo sin tid det ja :)

Nå ble jeg litt usikker her...
Skal ha kort protokoll med første forsøk i begynnelsen av juni. Skulle ringe i begynnelsen av mai for å få resepter,men skal jeg da ringe inn mensen også?

Vi har benyttet tiden er lap til å prøve mere,har tatt to tester som begge var negativ,men mens er to dager forsinka. Det er så himla typisk for da forsyves jo alt! :( De sa jeg måtte ringe om mens ble veldig forisinka. Hva er veldig forsinka?

Er det andre her med kort protokoll som skal ha i juni? Hva fikk dere beskjed om.

Skal ha kort protokoll med første forsøk i begynnelsen av juni. Skulle ringe i begynnelsen av mai for å få resepter,men skal jeg da ringe inn mensen også?

Vi har benyttet tiden er lap til å prøve mere,har tatt to tester som begge var negativ,men mens er to dager forsinka. Det er så himla typisk for da forsyves jo alt! :( De sa jeg måtte ringe om mens ble veldig forisinka. Hva er veldig forsinka?

Er det andre her med kort protokoll som skal ha i juni? Hva fikk dere beskjed om.
Første forsøket vårt ble mensen min ti dager forsinket, da ringte dem faktisk og spurte om jeg ikke hadde tenkt å ha mensen eller hva som skjedde.. He he...

Jeg skal ringe inn mens som kommer nå slik at vi får bekrefta at syklus er på rett kjør, i tillegg til at de sender meg medisinene slik at de er klare til neste mens. De ville ikke sende dem ut for tidlig tror jeg, så derfor ville de vite når denne mens kommer. kjennes ut som det skjer hvilken dag som helst, så da er jeg helt i rutexsmile9

Starter å spraye nå på fredag, skal inn til legen 26.mai, men har ikke noen dato for innsett/uttak. Får vel vite mer når vi er hos legen 26. :) Håper vi kan starte rett på sprøyter da, første forsøk, så er litt usikker på hvordan opplegget blir ennå.

Typisk at mens ikke kommer til rett tid når man først vil ha den så inderlig! ;) men synes å kjenne at den er like om hjørnet. Tiden går fort mot juni nå! Bare en med igjen :)

Hvordan er det forresten med uttak og innsett når eggløsning havner på ei helg?? Jeg føler jeg vet så lite om det som skal skje... :/

Last edited:
Typisk at mens ikke kommer til rett tid når man først vil ha den så inderlig! ;) men synes å kjenne at den er like om hjørnet. Tiden går fort mot juni nå! Bare en med igjen :)

Hvordan er det forresten med uttak og innsett når eggløsning havner på ei helg?? Jeg føler jeg vet så lite om det som skal skje... :/

Du skulle ha kort protokoll skulle du ikke? Når du har gått på hormonstimulering(sprøyter) noen dager så skal du også begynner på orgalutran. Dette er en sprøyte som skal hindre eggløsning. Dette for at eggløsningen skal skje kontrollert. Når legen har funnet ut når uttak skal skje (varierer fra person til person) skal du på et gitt tidspunkt ta en eggløsningsspøyte. Etter dette kommer uttaket. Fordi du skal ta en sprøyte som hindrer eggløsning vil den ikke spontant komme på en helgedag og det kan derfor vil det ikke bli noe problem :)

Nå er jeg litt smartere føler jeg. Tusen takk for svar :) er ikke lett å vite alt når man ikke har vært gjennom noe som dette heller ;)

Når har mensen kommet og jeg skal ringe st.olavs i morgen tidlig :)

Da har jeg snakket med Riksen igjen, blir kun sprøyter på meg denne gangen. Skal begynne på dag to eller tre når mens kommer i mai, regner med det blir i uke 21 eller 22, så da blir det uttak og forhåpentligvis innsett denne gangen første eller andre uka i juni. Kan vi spole tiden dit?? He he..
Så bra du fikk starte opp så raskt igjen :) håper det går bra med deg! Masse lykke til!

Snakket også med st.olavs i går. Nå er reseptene sendt og medisinene kan hentes om ikke lenge. Regner med å begynne på neste mens,ca. 24.mai med medisinene. Hjelpes tiden går fort!!! er så utrolig spent på hvordan jeg takler hormoner!

Ja,det er det, og jeg har ingen anelse om hva jeg begir meg ut på. Håper på nå fint til slutt såklart :)

Back
Topp