Juni!

Jeg! Begynner på hormoner i midten av mai. Og foreløpig beregnet eggløsning (mine er slaviske på tidspunkt) er 2.juni. Snakket med dem i dag og jeg skulle ringe i starten av mai for å få i gang resepter.

Shit! Dette ble plutselig så virkelig

Jeg! Begynner på hormoner i midten av mai. Og foreløpig beregnet eggløsning (mine er slaviske på tidspunkt) er 2.juni. Snakket med dem i dag og jeg skulle ringe i starten av mai for å få i gang resepter.

Shit! Dette ble plutselig så virkelig
Åh, så bra at dere har kommet så godt i gang! Jeg skal ringe inn neste mens så de får bekrefta/avkrefta når mens kommer i juni, og for å sende sprøyter og det andre jeg trenger :-)

Da slenger jeg meg inn her :D hvis alt går etter planen starter jeg lang protokoll i mai m uttak og innsett i juni :) :) :)

Jeg vil at juni skal starte i morgen :O hehehe

Håper jeg kommer inn her, skal ringe inn mens nå i april, regner med den kommer i slutten av mnd. Det blir andre forsøket vårt siden eggene ikke ble befruktet forrige runde. Jeg vil ha mensen nå!!

Dersom vår AIH ikke fungerer, så håper jeg også vi får startet neste forsøk med uttak og innsett i juni før de tar sommerferie.

Håper jeg kommer inn her, skal ringe inn mens nå i april, regner med den kommer i slutten av mnd. Det blir andre forsøket vårt siden eggene ikke ble befruktet forrige runde. Jeg vil ha mensen nå!!
Da håper jeg du kommer inn her!! Uff :( håper resultatet blir Tusen ganger bedre denne gang, skal du også ha lang protokoll da? :)

Dersom vår AIH ikke fungerer, så håper jeg også vi får startet neste forsøk med uttak og innsett i juni før de tar sommerferie.
Da håper aller først at du ikke kommer inn i denne tråden men at spiren klorer seg fast, hvis ikke så blir det kjekt å følge deg i juni :)

Da håper aller først at du ikke kommer inn i denne tråden men at spiren klorer seg fast, hvis ikke så blir det kjekt å følge deg i juni :)
Takk, det håper jeg og, men prøver å være realistisk samtidig. Utrolig vanskelig!!

Lykke til, og forstår godt du vil juni skal være imorgen!! :)

Hadde ikke gjort noe om juni begynte i morgen nei :p
jeg både gruer og gleder meg til neste forsøk. Det er jo kjempehardt for både kropp og sjel.. det merker jeg godt nå når jeg har fått tid til å bare være meg selv en stund uten medisiner :)

Hihi ja takk spooool ;) :P

Uttak i mai og forhåpentligvis innsett i juni eller juli :D

Back
Topp