Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så bra at dere har kommet så godt i gang! Jeg skal ringe inn neste mens så de får bekrefta/avkrefta når mens kommer i juni, og for å sende sprøyter og det andre jeg trengerJeg! Begynner på hormoner i midten av mai. Og foreløpig beregnet eggløsning (mine er slaviske på tidspunkt) er 2.juni. Snakket med dem i dag og jeg skulle ringe i starten av mai for å få i gang resepter.
Shit! Dette ble plutselig så virkelig
Da håper jeg du kommer inn her!! UffHåper jeg kommer inn her, skal ringe inn mens nå i april, regner med den kommer i slutten av mnd. Det blir andre forsøket vårt siden eggene ikke ble befruktet forrige runde. Jeg vil ha mensen nå!!
Da håper aller først at du ikke kommer inn i denne tråden men at spiren klorer seg fast, hvis ikke så blir det kjekt å følge deg i juniDersom vår AIH ikke fungerer, så håper jeg også vi får startet neste forsøk med uttak og innsett i juni før de tar sommerferie.
Takk, det håper jeg og, men prøver å være realistisk samtidig. Utrolig vanskelig!!Da håper aller først at du ikke kommer inn i denne tråden men at spiren klorer seg fast, hvis ikke så blir det kjekt å følge deg i juni![]()
Ikke hørt noe annet, så regner med det..Da håper jeg du kommer inn her!! Uffhåper resultatet blir Tusen ganger bedre denne gang, skal du også ha lang protokoll da?
![]()
Hopper inn i denne tråden jeg ogsåBegynner mest sansynlig på sprøyter i midten av mai og har uttak i begynnelsen juni. Gleder meg!!
Vælkømmin te gards ladiesUttak i mai og forhåpentligvis innsett i juni eller juli![]()