Symptomer :

Noen som har blitt plutselig dårlig i magen? Småkvalm og til tider svimmel?
Er det noen som IKKE har ømme bryst i uke 4 forresten? :P

Jeg er småkvalm og svimmel hele tiden:p

Okei :P Nei for jeg har akkurat hatt mensen. Men føler siste tiden at jeg har vært mye småkvalm både før og etter måltider og kan plutselig bli lettere svimmel (hendt noen få ganger). Selv forbinder jeg jo det veldig med graviditet, men samtidig så har jeg jo aldri hatt mensblødninger når jeg har vært gravid :P

Mens denne gang kom 3 dager før forventet og varte like lenge som den bruker (6-7 dager). Første dagen var spotting, andre dagen var den normal, mens resten var en del mindre blødninger enn vanlig. Siste dagene (beklager detaljer) var det bare brunt egentlig, og mer som spotting.

Har jo lyst å ta test, bare for sikkerhetsskyld. Men samtidig føler jeg det er så dumt å "kaste bort" en test iom jeg har hatt mens :P Ikke har jeg ømme pupper heller! Så er litt usikker. Vet ikke hvordan folk opplever "mens" om de er gravide jeg, aldri hatt det før. (Men så er det jo slett ikke sikkert at jeg er gravid med mens nå heller :P)

Puppene mine er vonde. Særlig den ene. VOND rett og slett.

De har vært jeg jeg sa var "dpo ømme, men altså ikke det at jeg trykker og de er ømme, jeg bre KJENNER at jeg har pupper" i noen dager. I dag er den ene rett vond, den andre kjenner jeg at er der.

Jeg er 12 dpo, og 3+5

I tillegg er jeg småkvalm, og har det ellers egentlig bra

Okei :P Nei for jeg har akkurat hatt mensen. Men føler siste tiden at jeg har vært mye småkvalm både før og etter måltider og kan plutselig bli lettere svimmel (hendt noen få ganger). Selv forbinder jeg jo det veldig med graviditet, men samtidig så har jeg jo aldri hatt mensblødninger når jeg har vært gravid :P

Mens denne gang kom 3 dager før forventet og varte like lenge som den bruker (6-7 dager). Første dagen var spotting, andre dagen var den normal, mens resten var en del mindre blødninger enn vanlig. Siste dagene (beklager detaljer) var det bare brunt egentlig, og mer som spotting.

Har jo lyst å ta test, bare for sikkerhetsskyld. Men samtidig føler jeg det er så dumt å "kaste bort" en test iom jeg har hatt mens :P Ikke har jeg ømme pupper heller! Så er litt usikker. Vet ikke hvordan folk opplever "mens" om de er gravide jeg, aldri hatt det før. (Men så er det jo slett ikke sikkert at jeg er gravid med mens nå heller :P)
Men det er jo den "luringen" som er slitsom. Man vil jo liksom bare vite om man er gravid eller ikke :p så jeg hadde nok tatt test uansett :)

Puppene mine er vonde. Særlig den ene. VOND rett og slett.

De har vært jeg jeg sa var "dpo ømme, men altså ikke det at jeg trykker og de er ømme, jeg bre KJENNER at jeg har pupper" i noen dager. I dag er den ene rett vond, den andre kjenner jeg at er der.

Jeg er 12 dpo, og 3+5

I tillegg er jeg småkvalm, og har det ellers egentlig bra
Puppene mine har nettopp begynt å roe seg litt.. De har vært ekstrem vonde sånn type mørbanket. Og jeg får aldri ømme bryster. :)

Mørbanket ja, sån omtrent kjennes det.

I tillegg er jeg ofte på do, har "el-murringer" ca, jeg er trøtt også, men det er nok mest at jeg har sovet dårlig de siste to nettene.

Og i morgen skal vi på fotballcup med oppmøte 8.45. Hurra...

Er bare trøtt. Ellers lite symptomer. Men velger å feire graviditeten ved første positive test, i stedet for å være 100% sikker etter mange tester. Og så håper jeg det går fint :D

I dag bølger av kvalme. Puppene mer til å leve med, og ellers merker lite.

Jo, tannkjøttet. Det er jo vanlig at der blir ømt og evt blør, men så tidelig??

Men det er jo den "luringen" som er slitsom. Man vil jo liksom bare vite om man er gravid eller ikke :p så jeg hadde nok tatt test uansett :)

Ja må vel bare gjøre det så slipper jeg å gå å lure :P Forventer igrunn blenda-test, men det er vel bedre enn å gå å være usikker :P

Som ventet så ble det blenda-test! Så da er jeg definitivt ikke gravid siden jeg ville vært 5 uker på vei om det var tilfellet :) Så da får jeg bare vente og se om det dukker opp noen spire i månedene fremover :)

Jeg kjenner litt stikninger i bekkenet :banghead:, har fått gigapupper og er syyykt trøtt. Har en del vondt i hodet, er litt svimmel og har litt mensmurringer. Helt like symptomer som jeg hadde når jeg var gravid med frøkna. Guttegraviditeten startet med kvalme, oppkast og vonde pupper.

Kvalm, trett ( kunne nok sove dagen lang (-; ), litt ømme pupper og gråter uten grunn ;-)

Back
Topp