Symptomer :

Anonym89

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Noen som har merket litt symptomer, selv om det er tidlig?

Jeg fikk veldig ømme bryster 7/8 dpo, og har det forsatt. Litt små kvalm av og til, stikkninger og halsbrann kom plutselig i går kveld :p

Er 12 dpo i dag :)
 
Sniker litt jeg også og håper masse på at jeg kommer hit straks ;) egget festa seg antageligvis den 19april (ifølge FF 19. Ifølge babycompen så er det 18).. Har hatt oppblåst livmorfølelse etter det.. Sånn konstant kynner følelse. Håper det er positivt. Vondt i korsryggen og innimellom svimmel. laughing7Symptomjeger uka her.. Så jeg er vel 7 eller 8dpo i dag. Egget slapp 14 ;) spennende :D
 
Sniker litt jeg også og håper masse på at jeg kommer hit straks ;) egget festa seg antageligvis den 19april (ifølge FF 19. Ifølge babycompen så er det 18).. Har hatt oppblåst livmorfølelse etter det.. Sånn konstant kynner følelse. Håper det er positivt. Vondt i korsryggen og innimellom svimmel. laughing7Symptomjeger uka her.. Så jeg er vel 7 eller 8dpo i dag. Egget slapp 14 ;) spennende :D
Så spennende!!! Ja, håper du kommer etter :D
 
Symptomer ja... Grøss og gru. Her er jeg fullstappet av symptomer. Jeg er litt småkvalm, ømme pupper, humørsvingninger, tisser hele tiden, er tørst og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå ;)
 
Så gøy å lese :-D håper bare ikke kvalmen blir så alt for gale, da jeg skal på bilferie i en mnd, drar i morgen :p
 
Så spennende! Håper jeg kommer inn hit straks! I dag har jeg helt uutholdelig halsbrann og veldig ømme pupper, svimmel og trøtt. Kjedelig om det bare er TR som markerer seg:p
 
Super oppblåst, ser gravid ut i 6 mnd :p kan ikke bruke mine vanlige bukser. Ellers litt ømme pupper, masse mensmurringer (ofte så sterke at jeg er bekymret, andre som har det), og samme som ved sist graviditet, må ha vannflaske ved senga, drikker mye!!
 
Skulle være med et spørsmålstegn etter om andre som har ekstreme menssmerter til tider?
 
Super oppblåst, ser gravid ut i 6 mnd :p kan ikke bruke mine vanlige bukser. Ellers litt ømme pupper, masse mensmurringer (ofte så sterke at jeg er bekymret, andre som har det), og samme som ved sist graviditet, må ha vannflaske ved senga, drikker mye!!
Jeg var også enormt oppblåst da jeg var gravid i slutten av januar, 5 uker, så ut som 5 mnd, var helt ekstremt! Er ikke så oppblåst enda :p
 
ØMME BRYSTER !

Har omtrent hatt innbilte symptomer i alle de måndene jeg har prøvd å bli gravid.

Ble så skuffet når testene jeg tok, viste en strek og ikke to. Så bestemte meg for å prøve å ikke teste mere.
Men måtte ta en test når Mannen kikket på meg med stooore øyne, Puppene har blitt myyye større. Så jeg klager ikke, ikke mannen heller ;)
 
Kjennes ut som puppene er mørbanket! Sensitiv på lukt, romstering i magen, småkvalm innimellom, litt sjelven i kroppen og halsbrann som kommer og går :p
 
Mine tegn: veldig sulten og sovnet på sofaen hver dag etter at treåringen er lagt (dvs. kl. syv) :p
 
Back
Topp