Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte str 20/21 og de var altfor store. 18/19 er akkurat passe, men varer nok ikke lenge. I sokker derimot er 18/19 for lite.Tusen takk for svar!
En butikk nedi byen hadde kavat men kun str 24 igjen. Og de var aaaalt for store.
Hvor stor er foten til vesla di?Kjøpte str 20/21 og de var altfor store. 18/19 er akkurat passe, men varer nok ikke lenge. I sokker derimot er 18/19 for lite.
I skobutikken jeg nettopp kjøpte Kavat sko til minsten, hadde dem alle sålene tilgjengelig på ei snor. Genialt. Tips butikken om det.Tusen takk for svar!
En butikk nedi byen hadde kavat men kun str 24 igjen. Og de var aaaalt for store.
Genialt ja.I skobutikken jeg nettopp kjøpte Kavat sko til minsten, hadde dem alle sålene tilgjengelig på ei snor. Genialt. Tips butikken om det.
Minsten min er 11 mndr og han måtte ha str 21.
13 cm.Hvor stor er foten til vesla di?
Så bra! Hvilken modell har du kjøpt?Kjøpte 21. Passet perfekt med litt å vokse påhun hadde fått på seg 20 også. 22 hadde vørt alt for store
Den er nydelig
Sååå fine de var ♡ pris
499. Kjøpte på salg til 399Sååå fine de var ♡ pris?