Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får en følelse av du vil beholde vett ikke om det stemmer?
Det er riktig. Jeg vil beholde barnet. Men det er så utrolig vanskelig å gå igjennom dette alene med barnefar på nakken hele tiden. :/ svar fra alle sammen het har gjort meg sterkere og mer selvsikker på valget mitt. Men så har barnefar ett lite tak på meg og prøver å overtale meg. Nå skulker han skole og sluttet å spise. 19 år og umoden. han prøver å ødelegge for seg selv for å vise hva jeg ødelegger tror jeg :/
Det er hans tap. Mange som blir forlatt ødelegger seg selv og truer med å ta selvmord om exen ikke tar dem tilbake. Det er ofte en skremselstaktikk, for ikke å snakke om manipulerende. Jeg vil råde deg til å kutte kontakten med han for en stund, og ikke la deg påvirke av hans forsøk på å kontrollere deg og dine valg. Du trenger han ikke i ditt liv nå. Vil han være pappa så får han oppføre seg som en mann, men akkurat nå er han bare ødeleggende for deg.Det er riktig. Jeg vil beholde barnet. Men det er så utrolig vanskelig å gå igjennom dette alene med barnefar på nakken hele tiden. :/ svar fra alle sammen het har gjort meg sterkere og mer selvsikker på valget mitt. Men så har barnefar ett lite tak på meg og prøver å overtale meg. Nå skulker han skole og sluttet å spise. 19 år og umoden. han prøver å ødelegge for seg selv for å vise hva jeg ødelegger tror jeg :/
Nå har det skjedd en endring som sjokkerte meg veldig! Nå sier han at jeg ikke skal ta abort og han aksepterer valget mitt. Men han vil ikke være sammen med meg? Disse hormonene tar knekken på meg. Er så følsom. Jeg hadde jo ett håp om at han skulle endre mening. Men nå er han på stadiet hvor jeg ikke har noe med han å gjøre og hva han gjør har jeg ikke noe med. Nå skal han plutselig til stavanger på hemmelig besøk. Jeg skjønner ikke. Føler han skal til ei annei jente. Off jeg føler meg brukt. Han sier at han vil ha det gøy ogsånn.
Er dette en strategi eller hva er det han holder på med? Jeg blokkerte han hvertfall. Ble så lei meg
Hjelp meg![]()
Det er riktig. Jeg vil beholde barnet. Men det er så utrolig vanskelig å gå igjennom dette alene med barnefar på nakken hele tiden. :/ svar fra alle sammen het har gjort meg sterkere og mer selvsikker på valget mitt. Men så har barnefar ett lite tak på meg og prøver å overtale meg. Nå skulker han skole og sluttet å spise. 19 år og umoden. han prøver å ødelegge for seg selv for å vise hva jeg ødelegger tror jeg :/
Nå har det skjedd en endring som sjokkerte meg veldig! Nå sier han at jeg ikke skal ta abort og han aksepterer valget mitt. Men han vil ikke være sammen med meg? Disse hormonene tar knekken på meg. Er så følsom. Jeg hadde jo ett håp om at han skulle endre mening. Men nå er han på stadiet hvor jeg ikke har noe med han å gjøre og hva han gjør har jeg ikke noe med. Nå skal han plutselig til stavanger på hemmelig besøk. Jeg skjønner ikke. Føler han skal til ei annei jente. Off jeg føler meg brukt. Han sier at han vil ha det gøy ogsånn.
Er dette en strategi eller hva er det han holder på med? Jeg blokkerte han hvertfall. Ble så lei meg
Hjelp meg![]()