Lifehack tråden!

Å slik bretter man de lakenene djevelen solgte oss ;)

Vis vedlegget 113559

Jeg har også prøvd denne metoden, men det er bare mamma som får det til. Og djevelen gnir seg i henda og er så glad når jeg gir opp og bare kaster en klump med laken i laken skuffen. :P

Trenger du å huske noe en tid fremover? Ta opp på telefonen hva du må huske, og bruk opptaket som alarm
Den skal jeg ta med meg inn i ammetåka! :-)

Dette er de triksene jeg bruker mest:
Vaske mikro: Bolle med 50/50 vann og eddik, sett på mikro. Slipper skrubbing.
- Smeltet stearin i vindu: Føn med hårføner / hårtørrer.
- Uorden i alle pynte-skjerf: Heng alle på en kleshenger.

Våtservietter!
Det er genialt. Jeg tørker støv med dem, sveiper over bordet, diverse håndtak og lysbrytere og over vasken på badet etpar ganger i uka (vasker med skikkelig såpe om søndagen da). Vasker hundene under magen og på potene når de er gjørmete.
Hvis man har litt desinfeksjonssprit er de supre å vaske over stellebordet og toalettet :)

Dette var nytt for meg:)

Jeg har ett brett med alt pålegget på i kjøleskapet, bare å ta ut hele brettet og sette på bordet til frokost.

Når jeg lager mat har jeg en "søppel bolle" foran meg. En type bakebolle som jeg kaster alt i, skall på løk, emballasje etc, så slipper jeg gå til søplekassen med en og en ting. Bare slenger det i bollen og tømmer den når den er full.

Dette var nytt for meg:)

Jeg har ett brett med alt pålegget på i kjøleskapet, bare å ta ut hele brettet og sette på bordet til frokost.

Når jeg lager mat har jeg en "søppel bolle" foran meg. En type bakebolle som jeg kaster alt i, skall på løk, emballasje etc, så slipper jeg gå til søplekassen med en og en ting. Bare slenger det i bollen og tømmer den når den er full.

Jeg har også en son bolle stående :D

Back
Topp