Skravletråd

Hadde lyst til å vente litt med å si det på jobben, men innser nå at jeg nok må ta det opp med sjefen ganske snart. Spyr hver morgen og har problemer med å få i meg mat, så vi må nok finne på noe slik at dagene mine blir litt lettere.

Ingenting er bedre enn at tiden går fort nå i starten ;)

Dere som er plaget med kvalme, har dere gitt beskjed til jobben? Er dere sykemeldt?
Det kommer jo og går til alle døgnets tider dette her... Har ikke gitt beskjed til sjefen, men vurderer å gjøre det for å slippe sykemelding. Da kan jeg ihverfall få aksept for å jobbe litt hjemmefra eller gå hjem dersom jeg blir dårlig iløpet av arbeidsdagen. Tenker han sikkert setter mer pris på det enn en full sykemelding?
Jeg har vært sykmeldt siden jeg ble dårlig av hormonbehandlingen jeg var gjennom for å bli gravid, dvs i fem uker omtrent. Fortalte sjefen den egentlige grunnen i forrige uke, og det føltes ganske greit :-) håper å komme meg tilbake på jobb om et par uker.

Hva skal dere i dag? Her er det strålende sol, så jeg tar ungene ut av barnehagen og reiser på besøk til mine foreldre;) Også tenkte jeg meg innom Cubus, det er 30% på alle klær i dag;)

Hva skal dere i dag? Her er det strålende sol, så jeg tar ungene ut av barnehagen og reiser på besøk til mine foreldre;) Også tenkte jeg meg innom Cubus, det er 30% på alle klær i dag;)
Endelig en dag med bare avslapping :-P har vært planleggingsdag i barnehagen til snuppa både fredag å igår...
Hvor er pengene mine når det er salg :-P :-))

Her ligger jeg rett ut og håper jeg ikke skal blø mer, da jeg blødde litt i natt! Men får vel komme meg opp litt, det er jo ikke farlig.

Endelig en dag med bare avslapping :-P har vært planleggingsdag i barnehagen til snuppa både fredag å igår...
Hvor er pengene mine når det er salg :-P :-))

Da skjønner jeg godt at det ble avslapping i dag!

Hehe, de penga ja.. Tenkte helheltlig på det så kjøpte litt sommerklær jeg uansett ville kjøpt til sommeren, sparte jo 30% nå;)

Jeg spiser! :smiley-bounce022
Siste uken har inntaket vært minimalt.
I dag forsøkte jeg postafen og endeleg kan jeg putte noe i munnen uten å brekke meg.
Litt redd for at jeg må fortsette med piller for å klare å fungere noenlunde...har jo lyst til å minimere medikamenter for mini sin del.

I dag forsøkte jeg postafen og endeleg kan jeg putte noe i munnen uten å brekke meg.
Litt redd for at jeg må fortsette med piller for å klare å fungere noenlunde...har jo lyst til å minimere medikamenter for mini sin del.

så deilig å ha matlyst igjen. Postafen er det vel ikke noe skummelt for babyen med?! En stor fordel for mini at du får i deg næring som du gir videre;)

Takk, jeg tror det går bra! Har blødd litt til på papiret en gang siden i morges, men ikke mer. Skal på ul på torsdag, så får se da.

Så bra det ikke er mer! Masse lykke til på UL, krysser fingrene for deg!

Da skjønner jeg godt at det ble avslapping i dag!

Hehe, de penga ja.. Tenkte helheltlig på det så kjøpte litt sommerklær jeg uansett ville kjøpt til sommeren, sparte jo 30% nå;)
Ja, hadde eg bare hatt penger t å kjøpt inn noe sommerklær nå :-P
Studentøkonomi e noe drit, hvertfall midt oppi konfirmasjon for min lillesøs å dåp for min lillebror...forsvinner liksom litt penger der da :-? :-P

Ja, hadde eg bare hatt penger t å kjøpt inn noe sommerklær nå :-P
Studentøkonomi e noe drit, hvertfall midt oppi konfirmasjon for min lillesøs å dåp for min lillebror...forsvinner liksom litt penger der da :-? :-P

Kjedelig, men sånn er det vel for de fleste innimellom.

I dag blir det en tur til legen for å måle hcg-nivået igjen. Spent på hva det er, og hva det var på mandag siden jeg ikke fikk høre noe da.

Ønsker dere en fin dag alle sammen;)

Samme her, tok en postafen i går og følte meg så mye bedre, bare trøtt da :)
Kjæresten er livredd for at det skal skade mini, men tenker også at det ikke er farlig så lenge det holdes til minimum :)

Back
Topp