Sprell levende baby!

Minsten2025

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Novemberlykke 2015
Var på første kontroll hos fastlegen min idag, og fikk ultralyd også. Der så vi en sprell levende liten baby :) Lille viftet med armer og bein, og hoppet rundt som en liten fisk! Vanskelig å få tatt noe bilde, for den lå virkelig ikke stille ;) Jeg fikk bekreftet enda en gang at jeg er kortere på vei enn jeg trodde: 10+2 istedefor 11+0. Men det spiller ingen rolle så lenge lille persille er frisk ❤️ ImageUploadedByBV Forum1429518755.253486.jpg

Fantastisk herlig!! :D Vi har jo foreløbig samme termin vi to, og er i følge mine beregninger 11+0 idag, men forrige ul viste at jeg var ca en uke kortere :) Har neste ul 6. Mai, spent på hva de ser da :)

Så fin:-) godt å se at alt er bra:-)

Tusen takk alle sammen! :) Det var en stor lettelse å se at alt var så bra idag! Nå gleder vi oss til å fortelle familien min det i mammas 60årsdag på onsdag :)

Fantastisk herlig!! :D Vi har jo foreløbig samme termin vi to, og er i følge mine beregninger 11+0 idag, men forrige ul viste at jeg var ca en uke kortere :) Har neste ul 6. Mai, spent på hva de ser da :)
Ja! Vi ligger virkelig likt :) Jeg skal til legen igjen 6.mai for å ta blodprøver, måtte visst vente til etter uke 12. Og da skulle vi ta en rask titt med ultralyd bare for å se at lille utvikler seg greit. Så da blir det gøy å sammenligne bildene den dagen siden vi mest sannsynlig er akkurat like langt på vei! :) Jeg er satt opp med termin 17.november nå, så da følger jeg bare den til oul iallefall :)

Ja! Vi ligger virkelig likt :) Jeg skal til legen igjen 6.mai for å ta blodprøver, måtte visst vente til etter uke 12. Og da skulle vi ta en rask titt med ultralyd bare for å se at lille utvikler seg greit. Så da blir det gøy å sammenligne bildene den dagen siden vi mest sannsynlig er akkurat like langt på vei! :) Jeg er satt opp med termin 17.november nå, så da følger jeg bare den til oul iallefall :)

Så vittig ;D Blir gøy å se da ja! Har egentlig ikke fått noen termin enda unntatt den jeg fant ut selv, så får se om de vil sette en termin etter neste ul kanskje! Spennende :) Skal heller ikke ta blodprøvene før etter uke 12, faktisk ikke før enda senere, midten av mai :)

Back
Topp