Ikm uke 16

Nei hallo! Er faktisk rosa strek, det blir spennende fremover altså! Håper den stemmer!

Vis vedlegget 113290

Litt vanskelig å få med, men den er tydelig i virkeligheten.... Gøy med litt spenning i hverdagen! Håper for Guds skyld at jeg er gravid, så slipper dere enda en pp med meg som syter og slenger ut hundre tester!
*sniker* Den der ser jeg helt tydelig! Etter så mange positive tester på deg, MÅ det jo være noe der ;)

*sniker* Den der ser jeg helt tydelig! Etter så mange positive tester på deg, MÅ det jo være noe der ;)
Jeg håper jo virkelig det :D jeg pleier å våkne til TR også, men ingen tante i dag gitt, så lurer på om det er ugler i mosen :) Men det jeg syns var rart var å teste (kanskje) positivt så seint! De to siste gangene har jeg hatt sterke positive på ikm, men denne gangen er det jo svakt- håper, men tør ikke håpe for mye :o

Tr kom i går :(

Hadde ikm Igår. ..fortsatt ingen tr..har ik testet sia æ er fri Før tester;) satser på at æ får di idag el imårra ;)

Noen som hadde festeblødning denne pp men fortsatt fikk negative g-tester? Bestefall positive? Evnt hvor mange dager etter festeblødning viste den positivt?

Sinnsykt vonde TR smerter som varte noen timer, også forsvant det... (HELDIGVIS). Fossblør ikke som sist, veldig rart men, tar seg vel sikkert opp :o

Ønsker alle gjenværende testere lykke til <3

Da melder TR sin ankomst, sukk.... Må si at jeg begynner å bli dritt lei... Har så lyst til å klare dette på egenhånd. Får håpe det hjelper med skylling av eggledere i mai etter neste periode. Skjer det ikke noe løpet av sommeren så blir søknaden sendt inn løpet av august. Litt rart å tenke på at jeg nærmer meg assistert... Får gi meg noen dager så gjøre seg klar for en ny pp.

Back
Topp