Stemmer det, tusen takkOg du har bursdag i dag?? Gratulerer så mye med dagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det, tusen takkOg du har bursdag i dag?? Gratulerer så mye med dagen![]()
Fantastiskmen også litt utrygt
Kan komme iisommerSjelden jeg er på de kanter![]()
Hatt en fin helg?God kveld damer
Hvordan går det her? Har dere hatt en fin helg?
Selv sitter jeg på flyplassen og venter på flyet mitt sånn at jeg kommer meg hjem etter en helg hos ei venninne![]()
Hørtes ut som en bra helg ja
Ja jeg har hatt en kjempe fin tur, det har hvert godt å komme seg litt vekkMen merker at Jeg ikke er vant til å ha folk rundt meg hele tia da haha
![]()
Tusen takk![]()
Stemmer det, tusen takk![]()
Hatt en fin helg?
Stemmer det, tusen takk![]()
Hatt en fin dag?Stemmer det, tusen takk![]()
God kveldGod kveld damer![]()
Selv sitter jeg på flyplassen og venter på flyet mitt sånn at jeg kommer meg hjem etter en helg hos ei venninne![]()
God kveldGod kveld damer![]()
Var liksom ikke planen det daKan komme iisommer![]()
Jeg ligger som et slakt på sofaen.. Sliten etter en lang, men veldig fin dagHva gjør dere i kveld da? Jeg er sliten etter en lang helg med besøk. Var godt å finne sofaen nå![]()
Koselig med sånn plass, da. Blir som ei hytte bare med flere naboerSatser på d! Må få bygga platting foran vogna, og så er d enkeltseng bak, ikke dobbel, så d må vi fikse.![]()
Ligger rett ut i sofaenHva gjør dere i kveld da? Jeg er sliten etter en lang helg med besøk. Var godt å finne sofaen nå![]()
Jeg ligger som et slakt på sofaen.. Sliten etter en lang, men veldig fin dag![]()
Har du gjort noe spennende da? Gidder ikke lese meg bakoverLigger rett ut i sofaen
Lang og slitsom helg her også..
Ja gjør nok detDu kommer nok fort inn i det og da er det plutselig ikke så utrygt lenger![]()