Men like etter våknet eldste, og deretter yngste, så etter litt kos og prat har de stått opp. Mannen sover videre, mens jeg lar tankene spinne om ferien..Kjedelig å ikke få sove når man har muligheten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men like etter våknet eldste, og deretter yngste, så etter litt kos og prat har de stått opp. Mannen sover videre, mens jeg lar tankene spinne om ferien..Kjedelig å ikke få sove når man har muligheten![]()
AhHarlånt den mangeganger før.
Hva planlegger du for ferien, da?Men like etter våknet eldste, og deretter yngste, så etter litt kos og prat har de stått opp. Mannen sover videre, mens jeg lar tankene spinne om ferien..
Mannen har satt meg på tanken om dyreparkenen igjen. Vi var der i fjor også. Det var veldig kjektHva planlegger du for ferien, da?
Jeg spiste hele boksen med isBlir mer kake imorgen![]()
Ja, der er det kjektMannen har satt meg på tanken om dyreparkenen igjen. Vi var der i fjor også. Det var veldig kjekt
Låne lenge da?Fordi kengubarnet har lyst til det
Lurer på å prøve det i år, vi lå i kardemommeby i fjorJa, der er det kjektVi var det forrige året, overnattet i Abra Havn.
Ferie spinner jeg litt på her ogsåMen like etter våknet eldste, og deretter yngste, så etter litt kos og prat har de stått opp. Mannen sover videre, mens jeg lar tankene spinne om ferien..
Oj det varmye is,) Da haddejeg fått vondt i magenJeg spiste hele boksen med is![]()
Her bør det bli sol, vi skal styre utei dag ..Her er meldt bra vær, jeg har ikke sjekket. Jeg har lyst å montere trampolina, og middagen vår kan fint grilles om mannen er med på det (og vi har gass, men det har vi vel)
Jeg håper dette blir en så fin søndag som jeg tror
En ukes tid tenker jeg det blirLåne lenge da?
Abra havn er helt topp! Det syns til og med vi som ikke hadde barnLurer på å prøve det i år, vi lå i kardemommeby i fjor
Det er jo hyggelig å la tankene spinne om det.Ferie spinner jeg litt på her også
Hva skal dere styre med?Her bør det bli sol, vi skal styre utei dag ..
Hva er det egentlig som er så topp der? Forklar meg, hva er det der?Abra havn er helt topp! Det syns til og med vi som ikke hadde barn![]()
Vi synes legoland varskuffende faktiskDet er jo hyggelig å la tankene spinne om det.
Eldste har hørt om Legoland fra noen i klassen, og han fikk stjerner i øynene når jeg fortalte om at der er alt bygget av lego. Ekte lego.
Rake, rydde, fikse ting. Kjedelige greier men det må gjøres.Hva skal dere styre med?
Hvordan da?Vi synes legoland varskuffende faktisk