17 mai klær

Qvini

Glad i forumet
Jeg har et inderlig håp på å passe bunaden min om en mnds tid til 17 mai!! Men er stygt redd for at det bare blir med håpet!! :( har en nydelig Rogalands bunad som hadde vært kjempe stas å hatt på seg siden jeg nå bor på et lite sted på østlandet - endelig kunne jeg skilt meg ut litt!

Men hva ellers kan man ta på seg da? Også tenkt litt på tanken på å fortelle på sosiale medier om graviteten den dagen gjennom bilde av meg og samboeren og den voksene magen! - vært stilig å kunne brife med å være 4 mnd på vei i bunad :D eventuelt fremheve magen i en hvit nydelig kjole!! Noen ideer til fine 17 mai kjoler jeg kan ha på lager? ;)

Kan godt være den passer :D

Jeg passer ikke min men det er fordi min er altfor stor.

Så jeg skal nok bare ha en vanlig finkjole på :)

ImageUploadedByBV Forum1429373766.871142.jpgImageUploadedByBV Forum1429373775.219926.jpg
Jeg har kjøpt denne hvite kjolen og den blazeren i mørk blå :) Syns kjolen var mye finere når den kom på!
Jeg har også bunad, men jeg tror bare det komme til å bli å pine seg gjennom hele dagen hvis jeg skal gå med den. Orker ikke noe som strammer så veldig på magen :( Men er jo forskjell på hvilken bunad man har, da..

Jeg måtte sy den ut i fjor - og da gjorde vi sånt at man hadde noen ekstra cm så lever i håpet! Tørr ikke å gå å prøve den helt heller enda! Men magen er allerede blitt litt større!! Vil på 17 mai være 16+ett eller annet! Men tror jeg må ha en Back up! Men kjøpt meg endel Maxi kjoler nå sist helg som jeg gleder meg til å gå i i sommer - kanskje jeg kan bruke en av dem! Kan ikke kjøpe en bare for en dag heller!

Kjøpte meg en ny kjole i februar som kosta flesk, skulle i bryllup.
Ett av argumentene jeg brukte til meg selv for å kjøpe kjolen var at jeg kunne ha den på 17 mai også :p Ser jo nå at det løpet er kjørt da. Haha

Blir vel å kjøpe meg en sånn maxi kjole ;)

Her tror jeg det blir en kongeblå 50 talls kjole med hvite bomber, og rød bolero fra kjoledamen :-) . For bunaden kommer jeg meg ikke inn i til 17 mai :-P
Har også dagvakt så blir nok litt enkel bekledning den dagen :-)

Er jo veldig fint med en hvit kjole for det kan man jo bruke flere ganger i løpet av sommeren (:
Selv satser jeg på å bruke bunaden da jeg husker den som romslig, men får se om puppene vil inn i den xD

Jeg tar med meg familien og reiser til Danmark 17. mai, så det problemet slipper jeg :)

Jeg satser på å komme inn i løkenbunaden min som i utgangspunktet er for stor:P Så tror det skal gå;) Har i flere år tenkt jeg skal sy den inn, men i grunn vært greit jeg ikke har gjort det med 2 tette graviditeter og kanskje jeg får brukt den i begge. Ellers har jeg flere kjoler jeg kan bruke.

Jeg er så heldig å ha "snøring" over bryststykke. Har også to hekter på livet så jeg kan velge :)
Den passet på 17 under første svangerskap å termin nå er omtrent lik så håper d skal gå fint. Selv om jeg er større til nå :p

Hadde ikke tenkt på klær til 17.mai enda jeg :D hmm.. Håper jeg får på bunaden! Får prøve den når det nermer seg! :)

Dette har jeg og tenkt på.. Må nok gå for en maxikjole eller en annen fin kjole. :) Bunaden kan jeg nok bare glemme, med tvillinger i magen og en mage som allerede er mye større enn hva den var rundt 13-14 uker med de andre to :P

Jeg hadde termin i juli i fjor og hadde 17 mai heller vært 17 april så hadde jeg passet min bunad helt fint ! ^^ Gleder meg til 17 mai siden jeg skal ha blå nordlandsbunad, lillegutt en blå nordlandsinspirert bunad og sambo skal ha dress med slips som er brodert med bunad mønsteret :)

Jeg krysser fingrene for at jeg får en synlig gravidmage i denne kjolen! Litt usikker, men jeg håper :)

Vedlegg

• 1429401118684.jpg
    1429401118684.jpg
    51,5 KB · Visninger: 49
Må på jakt etter 17 mai kjole den helgen! :) orker ikke stresse med det, blir 17 mai feiring i haugesund siden vi skal ha samvær med jenta til samboer :)

Måtte jammen meg prøve bunaden etter å ha lest her! Den sitter fint, og har enda litt å gå på, så med mindre magen vokser veldig denne måneden, blir det rogalandsbunad denne 17 maien óg:happy093

Måtte jammen meg prøve bunaden etter å ha lest her! Den sitter fint, og har enda litt å gå på, så med mindre magen vokser veldig denne måneden, blir det rogalandsbunad denne 17 maien óg:happy093
Litt frista til å springe å prøve min også nå!! Kanskje jeg burde det :)

Innbiller meg at bunaden passer fortsatt.. må nok prøve den snart :)

ELSKER bunaden min, så jeg krysser fingrene for at den passer på 17mai! <3

Back
Topp