fb og bolle i ovenen

hestehviskeren

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
I morgen er dagen for offentliggjøring. 12 fullgåtte uker lørdag, men klarer ikke å holde på det lenger. Har ventet sååå lenge. :P

Det blir bilde av bolle i ovenen tenker jeg, er ikke alle som syns ul bilde er like sjarmerende.

Kommer til å synes i valgkampen likevel så greit å dele det nå. :)

Så gøy! Her blir det vel oppdatering etter neste ul om ett par uker :) Ikke helt sikker på hvordan enda.. Lyst til å gjøre noe gøy :)

Valgkampen forresten? :)

Så gøy :D jeg hadde tenkt p bake muffinser en blå å en rosa for fet har jeg fra før å en uten å spørre hva blir det?
Men flere jeg snakka med forstod den ikke :/ så jeg tok ul bilde. Men soner mitt ul bilde å 3D slik at alle ser det er en baby :)

Så gøy :D jeg hadde tenkt p bake muffinser en blå å en rosa for fet har jeg fra før å en uten å spørre hva blir det?
Men flere jeg snakka med forstod den ikke :/ så jeg tok ul bilde. Men soner mitt ul bilde å 3D slik at alle ser det er en baby :)

Tok ul i dag. Så ser jo at det er baby. Bolle i ovenen kanskje til alle venner på fb og for unrestricted?
En god tanke det der.

Åååå den tror jeg jammen at jeg låner jeg altså Mammatil2.

Jeg er 12 uker på vei til onsdag,men vi offentliggjør d nok nå straks!:) Alt har gått så bra til nå,og d føles riktig:) Mannen driver eget designfirma,så jeg vil kjøpe en body og trykke på logoen hans og teksten "Designerspire på vei, November 2015" :D

Jeg er 12 uker på vei til onsdag,men vi offentliggjør d nok nå straks!:) Alt har gått så bra til nå,og d føles riktig:) Mannen driver eget designfirma,så jeg vil kjøpe en body og trykke på logoen hans og teksten "Designerspire på vei, November 2015" :D

Den var kul! :)

Her blir det kanskje ikke offentlig på face før uke 15-16 Da målet er å få informere bonus jenta først :)
Men tenkte jeg skulle lage kort og lignende til henne med ulbilde og en tekst på; så ta bilde av henne og kortet samt gjøre det samme med bonus sønnen pg legge ut :)

Her blir det kanskje ikke offentlig på face før uke 15-16 Da målet er å få informere bonus jenta først :)
Men tenkte jeg skulle lage kort og lignende til henne med ulbilde og en tekst på; så ta bilde av henne og kortet samt gjøre det samme med bonus sønnen pg legge ut :)

Det høres veldig fint ut! <3 fin bonusmamma du :)

Det høres veldig fint ut! <3 fin bonusmamma du :)

Takk! :)
Syns det er viktig at hun er den som på en måte deler nyheten rundt her :) siden hun er så langt borte og mister så mye! :(

Back
Topp