Frikjent

Aksel dro hjem til Åse og Per Olav, og Åse fortalte at hun hadde funket bildene hos Erik. De viste også frem en melding Erik hadde sendt til Åse der det sto noe som at han ikke hadde noe med drapet og gjøre og at han var ung og ikke skjønte hva han holdt på med når han tok bildene.
Dumme Get boksen min kutta rett etter Aksel hadde vært hos Åse og per Olav, kan du oppdatere meg til slutten? Vet ikke hvor mye som var igjen når det ble kutta.

Dumme Get boksen min kutta rett etter Aksel hadde vært hos Åse og per Olav, kan du oppdatere meg til slutten? Vet ikke hvor mye som var igjen når det ble kutta.

Da var det ikke så mye igjen. Aksel satte seg i bilen og styrtet rein sprit, så dro han på hotellet der alle var på puben, fant Erik og slo til han så han fløy ned en trapp. Han satte seg oppå han og slo og slo lenge etter Erik var blitt bevisstløs. William fikk dratt han av Erik, som ble hentet av ambulanse mens Aksel ble hentet av politiet.

Da var det ikke så mye igjen. Aksel satte seg i bilen og styrtet rein sprit, så dro han på hotellet der alle var på puben, fant Erik og slo til han så han fløy ned en trapp. Han satte seg oppå han og slo og slo lenge etter Erik var blitt bevisstløs. William fikk dratt han av Erik, som ble hentet av ambulanse mens Aksel ble hentet av politiet.
Takk :)
Ja det styrket jo ikke saken hans akkurat. Men forstår jo frustrasjonen også hvis Erik har drept Karine og Aksel fikk skylda uten at jeg støtter vold hehe.

Spennende å lese hva dere tror :-) Selv klarer jeg ikke å bestemme meg!!! Håper vi snart får vite noe :)

Takk :)
Ja det styrket jo ikke saken hans akkurat. Men forstår jo frustrasjonen også hvis Erik har drept Karine og Aksel fikk skylda uten at jeg støtter vold hehe.

Ja, kunne jo nesten virke som det var Erik i den episoden hvertfall. Men jeg tror fortsatt moren til aksel :p

Spennende å lese hva dere tror :-) Selv klarer jeg ikke å bestemme meg!!! Håper vi snart får vite noe :)
Nei det er jo nye teorier hver episode :P jeg syns også det er vanskelig å bestemme seg :D

Oi godt du fant det ut og ikkje røpte alt fra neste episode! Fantastisk serie som er filma inn i heimbygda mi, får heimlengsel kvar mandag:)
Så kult!:)hva heter egentlig bygda? Må være rart å kjenne igjen så mye:)

Jeg tror ikke det er Erik som har drept henne.. Han virker så snill mot de han er glad i og han var jo glad i Karine..
Tror heller ikke det er Aksel..

Etter forrige episode får jeg en liten følelse av at det kan være politimannen..

Bygda heiter egentleg Årdal, og ligg innerst i Sognefjorden. Artig å kjenna igjen så mykje ja, forrige episode såg eg huset til pappa:)

Der har jeg vært, visste ikke at det var der det er spilt inn :o det er gøy med ting som blir spilt inn der man er fra. Jeg synes det er kjempegøy med varg veum feks for da kan jeg kjenne meg igjen steder :D

Der har jeg vært, visste ikke at det var der det er spilt inn :o det er gøy med ting som blir spilt inn der man er fra. Jeg synes det er kjempegøy med varg veum feks for da kan jeg kjenne meg igjen steder :D
Ja, syns og det er gøy med varg veum, er jo nesten blitt bergensar etterkvart;)

Bygda heiter egentleg Årdal, og ligg innerst i Sognefjorden. Artig å kjenna igjen så mykje ja, forrige episode såg eg huset til pappa:)

I episode tre, så ser ein faktisk pappa og stemor går på tur med Jr i vogn ved kyrkja på tangen :) Morosamt :) I episode fem er gubben med på grillfesten, men den blir spelt inn i Oslo.

:)
Er det Årdal, var mye der når jeg var liten, kjørte alltid den veien når vi skulle på ferie i Norge, så gøy da:)

Samme med Det tredje øyet som ble vist på tv2 i fjor. Ikke bare er det spillt inn i Oslo, men også ett steinkast unna der jeg bor. Kjempe gøy :)

I episode tre, så ser ein faktisk pappa og stemor går på tur med Jr i vogn ved kyrkja på tangen :) Morosamt :) I episode fem er gubben med på grillfesten, men den blir spelt inn i Oslo.
Så morsomt :)

Det ante meg ;) holdt en knapp på henne noen episoder nå!

Back
Topp