Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den leste jeg for en stund siden. Den du var ferdig med nåBle ferdig med "et helt halvt år" i dag så føler meg litt rastløs, blir vell og fortsette med mørketid serien nå![]()
Den skal jeg starte på til fredagBle ferdig med "et helt halvt år" i dag så føler meg litt rastløs, blir vell og fortsette med mørketid serien nå![]()
Den var utrolig god. Elsker skrivemåten til forfatteren. Sånn en hverdagslig historie på en måte, men jeg ble helt fortapt i historien.Leste nettopp "en mann med navn Ove", og den anbefaler jeg dere å lese![]()
Jeg også. Og så lo jeg og så gråt jegDen var utrolig god. Elsker skrivemåten til forfatteren. Sånn en hverdagslig historie på en måte, men jeg ble helt fortapt i historien.
Samme herJeg også. Og så lo jeg og så gråt jeg![]()
Ååååå. Den skal seesSamme herJeg hører boken skal bli til film også :-D
Den skal jeg starte på til fredagFor da er det ferie. Gleder meg til den boken.
Den fikk jeg nettopp i gave og skal lese så fort eksamen er over. Er den bra?Mormor hilser og sier unnskyld
Historien i seg selv går litt tregt til tider, men boken er så godt skrevet at det ikke gjør noe. Og alt henger så godt sammen. Jeg er litt over halvveis nå. Vel verdt tiden etter min meningDen fikk jeg nettopp i gave og skal lese så fort eksamen er over. Er den bra?![]()
Høres bra ut! Gleder meg!Historien i seg selv går litt tregt til tider, men boken er så godt skrevet at det ikke gjør noe. Og alt henger så godt sammen. Jeg er litt over halvveis nå. Vel verdt tiden etter min mening![]()