Hva leser du nå?

Ble ferdig med "et helt halvt år" i dag så føler meg litt rastløs, blir vell og fortsette med mørketid serien nå :)

Eragon serien. På engelsk :)

Ble ferdig med "et helt halvt år" i dag så føler meg litt rastløs, blir vell og fortsette med mørketid serien nå :)
Den skal jeg starte på til fredag:) For da er det ferie. Gleder meg til den boken.

Leste nettopp "en mann med navn Ove", og den anbefaler jeg dere å lese:)

Leste nettopp "en mann med navn Ove", og den anbefaler jeg dere å lese:)
Den var utrolig god. Elsker skrivemåten til forfatteren. Sånn en hverdagslig historie på en måte, men jeg ble helt fortapt i historien.

Den var utrolig god. Elsker skrivemåten til forfatteren. Sånn en hverdagslig historie på en måte, men jeg ble helt fortapt i historien.
Jeg også. Og så lo jeg og så gråt jeg:p

Huckleberry Finn. Ikke av eget valg, det er skjønnlitterært pensum i engelskstudiene..

Den fikk jeg nettopp i gave og skal lese så fort eksamen er over. Er den bra? :-)
Historien i seg selv går litt tregt til tider, men boken er så godt skrevet at det ikke gjør noe. Og alt henger så godt sammen. Jeg er litt over halvveis nå. Vel verdt tiden etter min mening :-)

house of hades :D får ikke nok av percy jackson :P

Historien i seg selv går litt tregt til tider, men boken er så godt skrevet at det ikke gjør noe. Og alt henger så godt sammen. Jeg er litt over halvveis nå. Vel verdt tiden etter min mening :-)
Høres bra ut! Gleder meg! :)

Back
Topp