God tur utNei nå må jeg ut igjen, snakkes senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur utNei nå må jeg ut igjen, snakkes senere
Jeg hadde slitt mye med å finne på middag bare til meg selv og en unge jeg![]()
Nam, og ikke er det fredag heller?!Tviler ikke. Her blir det taco![]()
Hehe...kjekt med slike dagerNei, bare en gravid-dag![]()
Det snakkes overaltDere skravler på ja. Sidene samler seg fort opp her
Venter på tilbakemelding fra noen på klubben jeg da, men de er utrolig trege med å svare![]()
Blæh! Har tilbragt hele dagen i Oslo i påvente av at bilen skulle bli ferdig på verksted og så må de ha den til i morgen fordi de ikke finner ut hva som er feil! Så nå sitter man på toget på vel hjem![]()
Æsj, så kjedeligBlæh! Har tilbragt hele dagen i Oslo i påvente av at bilen skulle bli ferdig på verksted og så må de ha den til i morgen fordi de ikke finner ut hva som er feil! Så nå sitter man på toget på vel hjem![]()
Det snakkes overaltihvertfall tidligere idag...nå er det stille
Kjipt å vente på trege folk!!![]()
Ikke vi heller egentlig.. Men jeg så at ei i bygda tok på seg å være dagmamma, så da får vi se hva som skjer.Her lever vi i håpet, har ikke annen løsning for barnepass dessverre..
Nei, er man innom selv så merker man det jo ikkeTidligere har jeg jo vært innom masse, så da la jeg ikke merke til det
Ja, om jeg ikke får svar snart, betyr det at jeg må dra dit bare for å levere to brev. Det ser jeg ikke helt poenget med siden det er noen der som kan gjøre det for meg!
Blæh! Har tilbragt hele dagen i Oslo i påvente av at bilen skulle bli ferdig på verksted og så må de ha den til i morgen fordi de ikke finner ut hva som er feil! Så nå sitter man på toget på vel hjem![]()
Haha...ja det er det nokJa..åsså er der så mange av de![]()
Haha...ja det er det nok
En av fordelene med å være i lykkelige omstendigheter![]()