Skravletråd :)

Dere skravler på ja. Sidene samler seg fort opp her;)

Venter på tilbakemelding fra noen på klubben jeg da, men de er utrolig trege med å svare:o

Dere skravler på ja. Sidene samler seg fort opp her;)

Venter på tilbakemelding fra noen på klubben jeg da, men de er utrolig trege med å svare:o
Det snakkes overalt:p ihvertfall tidligere idag...nå er det stille:rolleyes:
Kjipt å vente på trege folk!!:confused:

Blæh! Har tilbragt hele dagen i Oslo i påvente av at bilen skulle bli ferdig på verksted og så må de ha den til i morgen fordi de ikke finner ut hva som er feil! Så nå sitter man på toget på vel hjem :)

Blæh! Har tilbragt hele dagen i Oslo i påvente av at bilen skulle bli ferdig på verksted og så må de ha den til i morgen fordi de ikke finner ut hva som er feil! Så nå sitter man på toget på vel hjem :)

Så kjipt!! Fikk du gjort noe spennende i byen da?

Æsj, så kjedelig:confused: blir ny tur til Oslo i morgen da??
Kos deg på toget!:)

Det snakkes overalt:p ihvertfall tidligere idag...nå er det stille:rolleyes:
Kjipt å vente på trege folk!!:confused:

Tidligere har jeg jo vært innom masse, så da la jeg ikke merke til det:p

Ja, om jeg ikke får svar snart, betyr det at jeg må dra dit bare for å levere to brev. Det ser jeg ikke helt poenget med siden det er noen der som kan gjøre det for meg!

Tidligere har jeg jo vært innom masse, så da la jeg ikke merke til det:p

Ja, om jeg ikke får svar snart, betyr det at jeg må dra dit bare for å levere to brev. Det ser jeg ikke helt poenget med siden det er noen der som kan gjøre det for meg!
Nei, er man innom selv så merker man det jo ikke:p

Det hørtes unødvendig ut?!:rolleyes: håper de svarer...

Så kjedelig da, men har du fått gjort noe gøy i Oslo i dag da?

Åå, så kjipt da!

Jippi.
Denne gangen fikk jeg satt middagen i ovnen før han oppdaget hvor han var :P

Back
Topp