For en fin dato hun valgte, daEndelig kom prinsessa våri natt 03:15 etter 24 timer med rier. Og 7 timer smertehelvete
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en fin dato hun valgte, daEndelig kom prinsessa våri natt 03:15 etter 24 timer med rier. Og 7 timer smertehelvete
Guri, du må jo være utslitt?!Må opp 6.30 for frøkna skal på skolen... er sykemeldt men har ikke sovi noe på dagen heller til tross for 3-5 timer søvn i døgnet nå...
Hurra, gratulerer så mye med lille jenta!!!Endelig kom prinsessa våri natt 03:15 etter 24 timer med rier. Og 7 timer smertehelvete
Endelig kom prinsessa våri natt 03:15 etter 24 timer med rier. Og 7 timer smertehelvete
Fikk du sove til slutt?Gud, jeg får ikke sovetenker på sjokoringer
Gratulerer så mye!Endelig kom prinsessa våri natt 03:15 etter 24 timer med rier. Og 7 timer smertehelvete
Ehm... NeiFikk du sove til slutt?![]()
Endelig kom prinsessa våri natt 03:15 etter 24 timer med rier. Og 7 timer smertehelvete
Guri, du må jo være utslitt?!![]()
Fikk du sove til slutt?![]()
Ehm... Nei![]()
Nei, jeg bare satt og tenkte på dem istedenOg jeg som trudde du lå å drømte om sjokoringer i natt haha![]()
Har du ikke sovet?!Ehm... Nei![]()
Viktig med nok søvn daSkulle tru det, men kroppen min har tydeligvis gått til bake til gamle vanerer tyngst når vekkerklokka ringer men 5 min etterpå er jeg like fin igjen
men jeg vet av erfaring at med så mye som foregår nå så skal jeg være litt forsiktig.
NeiHar du ikke sovet?!![]()
Gratulerer så myeEndelig kom prinsessa våri natt 03:15 etter 24 timer med rier. Og 7 timer smertehelvete
Også står du fortsatt oppreist?!NeiDessverre ikke!
Sover du aldri?Ehm... Nei![]()
Gratulerer så myeEndelig kom prinsessa våri natt 03:15 etter 24 timer med rier. Og 7 timer smertehelvete