Safari!! Jeg elsker safariJeg er kjeksfan!!safari <3 bixit med sjokolade <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Safari!! Jeg elsker safariJeg er kjeksfan!!safari <3 bixit med sjokolade <3
Å jamulig hun er litt for stor for det
![]()
Skjønner![]()
Det hadde vært skandaleNei, det hadde vært en forbrytelse![]()
Hahaha, jasså jaMen skal ikke si jeg ikke har spist noen med sjokolade om jeg har hvert sugen på noe![]()
Haha...håper du rekker å stoppe henne i tideJeg er egentlig redd hun kommer til å ta lillebroren sinefor hun syntes ikke hun er for stor til sutt, det var kosen over alle koser når hu var mindre
![]()
Den største babyverden-skandalen noen gang!Det hadde vært skandale![]()
Oh yes! NamnamSafari!! Jeg elsker safari![]()
GarantertDen største babyverden-skandalen noen gang!
Vi burde bli kjeksvennerOh yes! Namnam
Haha...håper du rekker å stoppe henne i tide![]()
Hmmm.. Absolutt ingenting. Sjekker facebook og vurderer å lage meg noe mat.Garantert
Hva gjør du bortsett fra å spise da?![]()
Hahaha, jasså ja![]()
Haha....en liten smokktyv!!Jeg får vel ha ekstra mange på lager slik at jeg alltid har en til lillebror etter som de forsvinner i stillhet og jeg finner de i munnen på ei sovende jente haha
Hu dreiv og tok sutter fra vognene til de små i barnehagen etter hu var slutta. Så fant henne ofte med nye sutter i munnen når hu sov haha
Omtrent det samme som degHmmm.. Absolutt ingenting. Sjekker facebook og vurderer å lage meg noe mat.
Hva med deg?![]()
SkjønnerMin far og min datter er nemlig veldig glad i kjeks, så har kjøpt noen pakker iløpet av åra haha
Deilig å nekte på å røre seg daOmtrent det samme som deg
Ligger i sofa, nekter å røre meg...![]()
Jepp, jeg har det fint akkurat nåDeilig å nekte på å røre seg da![]()
Jaa. Kjeksvenner! Hurra!Vi burde bli kjeksvenner![]()
Hvilke kjeks er deres favoritter da?Min far og min datter er nemlig veldig glad i kjeks, så har kjøpt noen pakker iløpet av åra haha