Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en del av de wii sport spillene. Har tenkt at om det skulle hvert noe spill som er "bedre" så må det jo være demStoresøster på 6 år har akkurat begynt. Spiller MarioKart på Wii og sånn raftin på Xbox hvor man styrer båten ved å hoppe og bevege seg osv
Vi har en del av de wii sport spillene. Har tenkt at om det skulle hvert noe spill som er "bedre" så må det jo være dem![]()
Ja vi får vel se.Ja, sånne anbefales!Men hvorvidt d funker nå når hun er 4,5 eller om hun må vente må dere bare teste ut rett og slett
![]()
Det er noen som blir mer påvirket enn andre synes jeg. Noen barn virker det ikke som om blir påvirket av det.Vi har ingen spillkonsoller her i huset, og slik kommer det til å forbli en god stund fremover. Mine to eldste spiller Playstation og Wii hos faren sin, og jeg liker IKKE hva det ser ut til å gjøre med dem!
Min blir ikke påvirket i det hele tatt , mens kompisens han måtte få forbudDet er noen som blir mer påvirket enn andre synes jeg. Noen barn virker det ikke som om blir påvirket av det.
Mens andre blir helt gale og avhengig... Mens noen er litt sånn midt i mellom. Men det er stor forskjell på barna.
Tror det har litt å gjøre med hva slags slipp de spiller også.
ja ikke sant. Så det på bonusnevøene mine også. De spilte Lego "the movie" spillet (tror det heter det) sammen.. Å de gikk løs på hverandre.. Vi måtte rett og slett si at gamekonsollen var ødelagt tilslutt. For de bare kranglet og var grinete. Mens stebrødrene mine var det aldri noe problem med da de spilte sammen. Men de spilte bare FIFA.Min blir ikke påvirket i det hele tatt , mens kompisens han måtte få forbud
Blir nesten litt som her hjemme. PS3 er for det meste brukt til netflix og viaplay.Vi har ps3, men den blir kun brukt til film. Hun maser aldri om å få spill, ei heller sitte på ipad. Men hun får se Netflix på ipad om det kolliderer med noe på tven. Det blir stort sett i helgen på kvelden.
Nå som våren har kommet ser vi nesten ikke på tv heller.
oij.. haha litt humor daEneste vår er blitt påvirka av Mario er når ene bhgansatte sa hu hadde en liten gutt som heta Mario. Da reagerte vår ved å rope it Super Mario!Ellers ingenting
![]()
Vi har vel to spill på ipaden, men de er ikke så ivrige. Men det har skjedd altså. Kanskje de spiller 10 min i måneden hverDe bruker ikke telefonene deres heller?