aldri hørt noen som gjør sånn før men om det hjelper så værsgod
Det er nok bare fordi jeg er litt gjerrig og da ser hvor mye penger det hadde kommet så har jeg ikke lenger lyst på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
aldri hørt noen som gjør sånn før men om det hjelper så værsgod
Hahah du altsåDet er nok bare fordi jeg er litt gjerrig og da ser hvor mye penger det hadde kommet så har jeg ikke lenger lyst på det![]()
Litt sein å svare. Men måtte berre seie at dei var kuleDet andre paret vi bestilte,etter mye leting
![]()
Har du fått med deg hvorfor den ene babyen var født for tidlig? Fikk ikke med meg starten :/Tar en velfortjent pause med fødeavdelingen![]()
Ja ikke sant, kengubarnet ble hvertfall fornøydLitt sein å svare. Men måtte berre seie at dei var kule![]()
Du får spamme forumet som trøst![]()
Nei pokker må få gjort noe nå, vi skravles senere
Dusje, ut og handleDu skal for noe spennende da?![]()
Ja jeg er redd for det, så da får jeg heller fortsette å kikke i nettbutikker. Da legger jeg alt jeg har lyst på i handlekurven går til kassa og ser summen, så tenker jeg "jaggu godt jeg ikke skal betale det der" og så går jeg ut av hele siden haha![]()
Svangerskaps forgiftningHar du fått med deg hvorfor den ene babyen var født for tidlig? Fikk ikke med meg starten :/
Aha...Svangerskaps forgiftning![]()
Det er bra jobba! Jeg skal begynne straks.. Må bare slappe av litt tilFerdig med husvask klokka 11![]()
Høres ut som en hektisk dag!Jobb.
Legekontoret med en urinprøve for jentungen først. Håpe å få snakke med noen der. Så sent på jobb. Stresse.
Hjem. Guttungen vil på frivillig fotballtrening , mannen som pleier følge trenger akutt nye sommerdekk på bilen sin, og jobber ellers egentlig litt for mye til å rekke noen av delene.
Huset står halvt på hodet, og jentungen har altså fortsatt av-og-på-feber siden skjærtorsdag, men kortere og kortere perioder med feber da. Det går vel over snart
Ferdig med husvask klokka 11![]()
Det er bra jobba! Jeg skal begynne straks.. Må bare slappe av litt til![]()