Haha...hva har gått skeis??Ammetåke. Sukk. Blæ.. Gir opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...hva har gått skeis??Ammetåke. Sukk. Blæ.. Gir opp![]()
Hihi...ble litt imponert nå![]()
Hihi...tullemusSkjønner jeg godt, imponerer ikke med stort om dagen så haha![]()
For det mesteHva er de sure for???
Veldig irriterende, ja...![]()
Hihi...tullemus![]()
Du er nok ikke verre enn alle andre![]()
Nei, de blir stående fremme hele åretDere som har lykter stående utenfor ytterdøren, ryddes debort når våren er her?
Ok, jeg har pakket mine bort, de hører til høstenNei, de blir stående fremme hele året![]()
Bruker de nesten ikke om sommeren, men det hender jeg tenner dem hvis vi sitter lenge ute om kvelden/nattenOk, jeg har pakket mine bort, de hører til høsten
Uff daAlthodet fungerer ikke
![]()
Så koselig å få til det daNå har jeg spist kveldsmat sammen med mannen, aldri gjort førkjempe koselig
nå er det mellom bakkar og berg på tv før senga
![]()
Skjønner, jeg har noen andre til detBruker de nesten ikke om sommeren, men det hender jeg tenner dem hvis vi sitter lenge ute om kvelden/natten![]()
JaSå koselig å få til det da![]()
Helt klart mye bedre når man er to jaJahan har alltid lagt seg så tidlig, og jeg har ikke vært særlig sulten, så har aldri blitt sånn. Men smaker mye bedre med selskap
![]()
Snart så kan vi spise frokost sammen ogsåHelt klart mye bedre når man er to ja![]()
Det blir jo supertSnart så kan vi spise frokost sammen også![]()