Jepp![]()
Da var det godt jeg ikke svarte på denne tråden, hadde jo spoilet skikkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp![]()
Ja, hehe jeg lurte på det samme selv. Sjekket i går og episode 7 kommer på tv2 til mandag og den kom på sumo mandagen som varDa var det godt jeg ikke svarte på denne tråden, hadde jo spoilet skikkelig![]()
Jeg også tror det er Erik. Spennende å se om vi har rettFikk heller ikke sett, men skal se den når vi kommer hjem i morgen kveld
Holder en knapp på Erik
Den teorien er ikke dum den heller, men så er det noe med han mannen som hun hadde ett forhold til. Er ikke det han som også var hos politiet med Aksel og Tonje når de snakket om rekonstrueringen?Tusen takk for svar!
Min lille teori er at det kanskje kan være Tonje som har gjort det i sjalusi?
Den teorien er ikke dum den heller, men så er det noe med han mannen som hun hadde ett forhold til. Er ikke det han som også var hos politiet med Aksel og Tonje når de snakket om rekonstrueringen?
jeg og!Jeg tror det er moren til Erik og Aksel....
Ja jeg veeeet, det kan jo ikke være han! Håper egentlig heller ikke at det er broren til Aksel. Da håper jeg mer at det er han du snakker om. Men fikk ikke med meg at det var Tonje som ga han bildene?Fikk litt mistanke på han fyren til ho som ga bildene til Aksel. Husker ikke navnet.. har bare sett 3 episoder, 5 og 6 og en til, men vet ikke hvilken.. Trodde jeg kun gikk glipp av 1.episode, men det hadde tydeligvis gått etpar uker før jeg fikk surra meg å se på
Spennende serie hvertfall. og jeg vet jeg kommer til å bli superskuffa om det viser seg at Aksel faktisk drepte Karine... SÅ det må være noen andre![]()
Ja stemmer det. Derfor tenker jeg at Tonje ikke kan ha gjort det, og at jeg skjønner at de ikke kan ha ropt høyt om forholdet sitt. HmmJo, han er ordføreren
Det er jo hvertfall en uforutsigbar slutt i så fall. Men ingenting er som uforutsigbarhet i serier. Hvorfor tenker du det?Jeg tror det er moren til Erik og Aksel....
Ja stemmer det. Derfor tenker jeg at Tonje ikke kan ha gjort det, og at jeg skjønner at de ikke kan ha ropt høyt om forholdet sitt. Hmm
Det er jo hvertfall en uforutsigbar slutt i så fall. Men ingenting er som uforutsigbarhet i serier. Hvorfor tenker du det?
Jeg har også hatt følelsen av at det er han. Men likte teorien med faren altså!Fikk heller ikke sett, men skal se den når vi kommer hjem i morgen kveld
Holder en knapp på Erik
Hehe ja det er hun absolutt. Kanskje hun gjorde det, og så ble hun så traumatisert av hendelsen at hun ble sånn etterpå. Sinnsyk i gjerningsøyeblikket.Bare en tanke...aner ikke hvorfor....
Hun er jo et pussig vesen hun moren.
Hehe ja det er hun absolutt. Kanskje hun gjorde det, og så ble hun så traumatisert av hendelsen at hun ble sånn etterpå. Sinnsyk i gjerningsøyeblikket.
Ja hun har forandret seg etter det som skjedde, men har ikke helt klart å fange opp hvorvidt hun var helt normal eller litt, før drapet. Men hvorfor skal hun ha gjort det?Ja, for jeg har skjønt det sånn at Aksel ikke husker henne slik? At hun var normal før alt skjedde -drapet og at han flyttet. Så ja, koko etter at hun gjorde det....
Liker serien! Hvor mange episoder er det?
Bare en tanke...aner ikke hvorfor....
Hun er jo et pussig vesen hun moren.