JeppHehe, er nok kun bergenserne som skjønner kjærligheten til Brann ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppHehe, er nok kun bergenserne som skjønner kjærligheten til Brann ja![]()
Deilig det da. En gang må jo du ta igjen søvnen også!Sover til utpå dagen i morgen, ja
Rundt kl 12 tipper jeg..
Da hadde jeg døddHuffdaDa er det ikke noe allright. Syns faktisk pølse er greit en gang i blant. Svigers har pølser hver fredag
![]()
Må jo detDeilig det da. En gang må jo du ta igjen søvnen også!
Haha. De har også pannekaketirsdag og woketorsdagDa hadde jeg dødd
En pølse går fint, men det holder i massevis![]()
Neida, vi også. Født på Sunnmøre, begge to. Han er oppvokst på Toten. Vi møttes i Bergen da, men han var iherdig patriot før han flyttet, jeg brydde meg ikke så mye om fotball, men holdt med Brann.Hehe, er nok kun bergenserne som skjønner kjærligheten til Brann ja![]()
Haha...så herligHaha. De har også pannekaketirsdag og woketorsdagskikkelige vanedyr!
JeppHer er vi bønder med svarte og gule drakter
Men jeg syns egentlig ikke norsk fotball er noe uansett.
ROOOOOOONJA!!Haha...heldige du
Jeg skal straks begynne med middag..
Neida, vi også. Født på Sunnmøre, begge to. Han er oppvokst på Toten. Vi møttes i Bergen da, men han var iherdig patriot før han flyttet, jeg brydde meg ikke så mye om fotball, men holdt med Brann.
Vi hadde sesongkort på stadion, og jeg var senest på kamp helga mellom termin og fødsel med eldstemann...
Vi har flyttet tilbake til Sunnmøre og bor i aafk-land. Ungene ble i Bergen oppdradd som "sunnmøring i eksil", men her på Sunnmøre likevel i den rette tro. Vi er Brannsupportere.
Ikke noe problem å vite hva man skal ha hver uke i hverfallHaha...så herlig
Hvorfor ikke liksom?!![]()
LSK, jaNå ble det vanskelig for meg, Bodø/Glimt, Start eller Lillestrøm? Holder en knapp på LSK?![]()
Fordi Ryanair har flyttet ruten til Rygge!!!ROOOOOOONJA!!
hvorfor er det ingen som flyr til Barcelona fra Torp!?!?!??!?![]()
Tror jeg hadde blitt fort lei altsåIkke noe problem å vite hva man skal ha hver uke i hverfall![]()
jammen?!?!?! Der er urettferdig!!! Hater Rygge!!!Fordi Ryanair har flyttet ruten til Rygge!!!skandale!
Jeg ogsåTror jeg hadde blitt fort lei altså![]()
Ja, vi får tro det. Dere har jo ikke noe nedi 1.divisjon å gjøreSatser på at vi spiller mot dere igjen neste sesong![]()
Ja, vi får tro det. Dere har jo ikke noe nedi 1.divisjon å gjøre![]()