Kvalme

Uke 5 eller tidligere, kvalm fremdeles her jeg sitter i uke 8 eller 9 (usikker på grunn av annenhver app sier uke 8 og 9) :P Er hvertfall 8+2, vet ikke hva man kaller det jeg..

5+6 ble det ille hos meg. Vært mye dårlig form fram til 9+1 ca. Nå svinger det litt mellom veldig god form og plutselig dårlig igjen. :)
Håper på bedre og bedre form framover nå.

Hvor deilig skal det ikke bli å bare nyte magen? Lei av kvalmen nå..

Så tidlig? Stakkars!!!! De 3 første mnd blir jo bare såååå lange da.
De 2 forrige svangerskapene mine ble jeg kvalm rundt uke 8. Jeg er 7+4 nå. Er kjempe spent :P

Den kom først i uke 6+6 og ble gradvis verre. Nå er jeg 9+4 og den er helt ekstrem med oppkast flere ganger til dagen. Gleder meg til dette er over!

Rakk ikke slutte å være kvalm etter Sa å ligger nå å spyr store deler av dagen. Er 10+1 i dag så håper det snart gir seg.

Kom i uke 6 :( er nå 8+4... spyr som en gris og ligger rett ut 24/7 :(

Slutten av uke 5. Ble bedre etter et par-tre uker. Er fortsatt kvalm nå i uke 10, men ikke i samme grad og takk og lov for det.

Du hadde nok tenkt over det om du hadde blitt skikkelig kvalm.

Enig :P Jeg jobber fra 9-17 timer hver dag og har mer enn nok å tenke på ellers også. Legger meg fremdeles ned og gråter i fosterstilling når det er på sitt værste..

Begynte på mandag, 6+6 :( Var ikke kvalm med forgje, bare uggen.. håper det gir seg, tiden går så mye fortere når man klarer å jobbe :(

Begynte 4+5 her. Og er veldig kvalm enda! :( Håper det blir bedre etterhvert! :)

Det kom ganske plutselig, 5+6. 9+6 ble det plutselig litt bedre, men er litt kvalm enda.

6+5 kom den på besøk for alvor her. Har vært litt uggen innimellom før det også, ved matlukter etc..

Back
Topp