Pøsj, det tror jeg ikke noe som helst på.Politiet har jeg i lommaslapp av!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pøsj, det tror jeg ikke noe som helst på.Politiet har jeg i lommaslapp av!
Æsj...hvem skal jeg prate med da??Håper jeg skal sove litt i natt jeg i grunn![]()
hahahahaha auuu!Å ja*drar hardt*
Vi får se da vettuPøsj, det tror jeg ikke noe som helst på.
Du har jo den største premien da!Blir ikke mye skravling på meg om dagen når guttungen er så skjønn.
Tror nesten jeg bare skal gi opp hele dette premie-jaget..
Det skjønner jeg veldig godtBlir ikke mye skravling på meg om dagen når guttungen er så skjønn.
Det skjønner jeg veldig godt
Trenger jo ikke gi opp...bare titt innom når det passer og du har lyst![]()
Du har jo den største premien da!
Altså... JadaMen du er selvsagt mest enig med meg, ikke sant??
Hmm satt langt inne den der synes jeg.Altså... Jada![]()
Mirell tenker jeg, eller noen andreÆsj...hvem skal jeg prate med da??![]()
Det er riktig prioritering spr du meg. Du har jo den beste premien av de alleBlir ikke mye skravling på meg om dagen når guttungen er så skjønn.
Ronja er helt klart rette personen for jobbenYes, vi overlater jobben til RONJA hun fikser det
Premiene her inne kan ikkemåle seg med skatten du har hjemmeKan selvfølgelig bare titte inn når jeg har lyst, men da kan jeg ikke kjempe om preminer dersom jeg ikke bare satser på den vesken på 33. og 37. plass.
Er veldig koselig å være sammen med dere altså, jeg bare orker ikke å føle jeg må ha godt over 100 innlegg om dagen..
Helt riktig Mirell, og har den største premien.
Du må jo ikke ha over 100 om dagenKan selvfølgelig bare titte inn når jeg har lyst, men da kan jeg ikke kjempe om preminer dersom jeg ikke bare satser på den vesken på 33. og 37. plass.
Er veldig koselig å være sammen med dere altså, jeg bare orker ikke å føle jeg må ha godt over 100 innlegg om dagen..
Helt riktig Mirell, og har den største premien.
Ja ikke sant, hun ordner opp hunRonja er helt klart rette personen for jobben![]()
Er Mirell våken på natta??? Kult!!Mirell tenker jeg, eller noen andre
meg meg meg!! jeg er her vettuMirell tenker jeg, eller noen andre
Jeg sover jo knaptEr Mirell våken på natta??? Kult!!![]()
Litt kanskjeHmm satt langt inne den der synes jeg.