Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, kan jo hende at det er to, da! ;-) vi ønska oss faktisk to, vi. Men ser ikke sånn ut ut fra mine tidlige hcg-målinger.Nei er ganska sikker på att el var lördag för 12 dager siden. Fikk fast smilefjes på digital el test för 13 dager siden. Er jo kjekt att jeg er veldig gravid men håper bara ikke det er 2 Inni der. : )
Veldig bra med høy hcg. Men har 2 barn fra för å har kun plass til en til her hjemme å i bilen : ) men er det to så er det de då får vi göra plass til en til. Men er jo lov å håpe det bara er en da ; )Okeier jo bra med høy hcg da
) hadde vell Vært litt gøy med 2 også hehe
![]()
Kryssar fingrarna för en her ; ) hvor høy hcg hade du sist du målte da og hvor langt var du på vei da?Hehe, kan jo hende at det er to, da! ;-) vi ønska oss faktisk to, vi. Men ser ikke sånn ut ut fra mine tidlige hcg-målinger.
Målte på 4+0, 4+1 og 4+2, og hadde hhv 61, 109 og 162. Så det økte Veldig bra, men tok cb digital på 4+3 og den viste bare 1-2 uker, dvs fortsatt under 200 da.Kryssar fingrarna för en her ; ) hvor høy hcg hade du sist du målte da og hvor langt var du på vei da?
Oi! Det var ikke verstJeg fikk "ikke gravid" på lørdagen og 2-3 uker på tirsdag. Så hcg må ha steget utrolig fort hos meg
Oj. Då må det ha steget fort ja!Jeg fikk "ikke gravid" på lørdagen og 2-3 uker på tirsdag. Så hcg må ha steget utrolig fort hos meg
Ikke bli for redd hvis den fortsatt viser 1-2, da. Det gjorde min på 4+3, og jeg ble både lei meg og stressa! Ble ikke en god dag, men jeg roa meg etter hvert.Tenkte å ta en digital i morgen igjen, å håper det kommer 2-3 da. Gjør det bare for min egen skyld. Siden jeg har hatt ma. Er 4+3 imorgen
Neida, da prøver jeg igjen neste uke. Men bare mååå prøve. HahaIkke bli for redd hvis den fortsatt viser 1-2, da. Det gjorde min på 4+3, og jeg ble både lei meg og stressa! Ble ikke en god dag, men jeg roa meg etter hvert.