Erfaring med digital test med uker?

litennr3

Elsker forumet
Har dere noe erfaring med digital test? Jeg er 12 dpo i dag og fikk gravid 2-3 uker. Forventet 1-2 uker. Når fikk dere 2-3 uker på testen?

Jeg fikk 1-2 4+1:) altså 1 dag etter ikm. Og 2-3 4+6:) kanskje du er litt mer enn 12 dpo:)?

De kommer an på hcg-nivået i blodet, og det varierer veldig masse fra dame til dame. Jeg fikk 1-2 uker bare så sent som 18 dpo. Det betyr nivå under 200. Testet ikke igjen før på 6+0, og da var resultatet mitt 3+.

Last edited:
Nei er ganska sikker på att el var lördag för 12 dager siden. Fikk fast smilefjes på digital el test för 13 dager siden. Er jo kjekt att jeg er veldig gravid men håper bara ikke det er 2 Inni der. : )

Okei:) er jo bra med høy hcg da :)) hadde vell Vært litt gøy med 2 også hehe :)

Nei er ganska sikker på att el var lördag för 12 dager siden. Fikk fast smilefjes på digital el test för 13 dager siden. Er jo kjekt att jeg er veldig gravid men håper bara ikke det er 2 Inni der. : )
Hehe, kan jo hende at det er to, da! ;-) vi ønska oss faktisk to, vi. Men ser ikke sånn ut ut fra mine tidlige hcg-målinger.

Okei:) er jo bra med høy hcg da :)) hadde vell Vært litt gøy med 2 også hehe :)
Veldig bra med høy hcg. Men har 2 barn fra för å har kun plass til en til her hjemme å i bilen : ) men er det to så er det de då får vi göra plass til en til. Men er jo lov å håpe det bara er en da ; )

Hehe, kan jo hende at det er to, da! ;-) vi ønska oss faktisk to, vi. Men ser ikke sånn ut ut fra mine tidlige hcg-målinger.
Kryssar fingrarna för en her ; ) hvor høy hcg hade du sist du målte da og hvor langt var du på vei da?

Jeg fikk "ikke gravid" på lørdagen og 2-3 uker på tirsdag. Så hcg må ha steget utrolig fort hos meg

Kryssar fingrarna för en her ; ) hvor høy hcg hade du sist du målte da og hvor langt var du på vei da?
Målte på 4+0, 4+1 og 4+2, og hadde hhv 61, 109 og 162. Så det økte Veldig bra, men tok cb digital på 4+3 og den viste bare 1-2 uker, dvs fortsatt under 200 da.

Det er 20 dager siden innsett hos meg og jeg fikk på lørdag ikke gravid på digital og idag fikk jeg gravid 1-2 uker.

Tenkte å ta en digital i morgen igjen, å håper det kommer 2-3 da. Gjør det bare for min egen skyld. Siden jeg har hatt ma. Er 4+3 imorgen

Tenkte å ta en digital i morgen igjen, å håper det kommer 2-3 da. Gjør det bare for min egen skyld. Siden jeg har hatt ma. Er 4+3 imorgen
Ikke bli for redd hvis den fortsatt viser 1-2, da. Det gjorde min på 4+3, og jeg ble både lei meg og stressa! Ble ikke en god dag, men jeg roa meg etter hvert.

Back
Topp