Kjøper ny sofa? Haha. Huff, det veit jeg faktisk ikke.Hvordan får man bort sur melk fra sofaen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøper ny sofa? Haha. Huff, det veit jeg faktisk ikke.Hvordan får man bort sur melk fra sofaen??
Ååh...så heldige dere erDet gjør jeg. Det er myyye billigere, men det er ikke for hvem som helst. Svigermor jobber der, så vi kjøper via henne
har fryser i kjøleskapet og, men føler ikke den er bra nokburde hatt en til stående nede i kjelleren
![]()
Haha...er ikke sååå ille det daJeg haaaater å skrelle poteter![]()
For noen er det vvisst veldig vanskeligEr det mulig, da? Omtrent like vanskelig som å trekke pølser![]()
Jo, det er faktisk helt grusomtHaha...er ikke sååå ille det da![]()
HeldiggrisTakk, det gjør jeg!nammenam!
Ja det er detSpiser det ofte. Er jo som medisterkaker bare i langform
![]()
HerregudYes det er jeg faktisk
Nei det er uaktuelt, den er ikke så gammel.Kjøper ny sofa? Haha. Huff, det veit jeg faktisk ikke.
Nei det er uaktuelt, den er ikke så gammel.Kjøper ny sofa? Haha. Huff, det veit jeg faktisk ikke.
Hvordan havnet den sure melka i sofaen???Hvordan får man bort sur melk fra sofaen??
Ville prøvd møbelrensNei det er uaktuelt, den er ikke så gammel.
DET er kjedelig! Blæ! Skjønner ikke hvordan det kan bli så møkkete på kort tidÆsj, jeg må vaske badet imorgen![]()
Ååh...så heldige dere er
Mye å spare på det!
Jeg haaaater å skrelle poteter![]()
Vi bruker ofte soyasaus nå om dagen
Da må du finne på noe annetJeg er ikke så glad i soyasaus egentlig. Og mannen syns d er så kjedelig "rent"..
Det gjør vi her hjemme ogsåJeg koker konsekvent potetene med skallet på. Syns forøvrig de smaker best når de er koka med skallet på også.![]()
Jeg haaaater å skrelle poteter![]()
Vi spiser faktisk potetene med skallet her hjemme. Men ja, det trikset er genialt. Husker jeg lærte det av oldemoren minHar du ikkje fått med deg det geniale skrelletrikset? Fungerar på samme måte som egg, nesten iallefallDu koker potetene som vanleg også skyller du dei i kaldt vatn. Da kan du berre gni av skallet etterpå. Raskt og effektivt
![]()