♡ Drømmen vår ♡

En tidkrevende hobby ja.... hva kunne du tenke deg da?

En tidkrevende hobby ja.... hva kunne du tenke deg da?

Næh. Jeg tror egentlig ikke det går. Det er nok litt samme som jorden-rundt-uaktuelt. Vi har veldig mye vi helst skulle ha gjort; det er bare jeg som tidvis er helt i min egen IVF-transe.

Jeg bommet forresten på når hun ble henvist. Hennes henvisning ble registrert 20. januar, min ble registrert 20. februar. Det betyr jo at om jeg skal få lik ventetid så får jeg forsamtale 9. mai. Og det betyr også at jeg også skulle fått time nå dersom henvisningen kom frem i januar. Hmm... Jeg håper vi er likt prioritert, sånn at jeg kanskje får time om en måned. :)

Jeg bommet forresten på når hun ble henvist. Hennes henvisning ble registrert 20. januar, min ble registrert 20. februar. Det betyr jo at om jeg skal få lik ventetid så får jeg forsamtale 9. mai. Og det betyr også at jeg også skulle fått time nå dersom henvisningen kom frem i januar. Hmm... Jeg håper vi er likt prioritert, sånn at jeg kanskje får time om en måned. :)
Å jeg håper du får time snart ♡ mai er jo rett rundt hjørnet *håpe håpe håpe*

Å jeg håper du får time snart ♡ mai er jo rett rundt hjørnet *håpe håpe håpe*

Ja, mai er virkelig rett rundt hjørnet. ♥ Det er bare jeg som er fryktelig utålmodig nå etter påske. Jeg har klart å legge tankene nesten bort på ferie, men da kom tankene litt voldsomt tilbake nå etter ferien. :p Jeg blir egentlig glad for eventuelt time i mai - det er jo i så fall tidligere enn oppgitt ventetid nå.

Næh. Jeg tror egentlig ikke det går. Det er nok litt samme som jorden-rundt-uaktuelt. Vi har veldig mye vi helst skulle ha gjort; det er bare jeg som tidvis er helt i min egen IVF-transe.

Skjønner.

Flyttet det til skravletråden på HPL, så om noen andre langtidsprøvere har lyst til å skravle om planter og frø så kom dit. :p

Sant nok, men vi får skravle vi som gidder da.

JEg startet en tråd om "det som vokser og gror" på fs, men fikk den flyttet til generell for å få med flere, den har falt laaaaaaaagnt ned.

Sant nok, men vi får skravle vi som gidder da.

JEg startet en tråd om "det som vokser og gror" på fs, men fikk den flyttet til generell for å få med flere, den har falt laaaaaaaagnt ned.

Ja, det er sant. Jeg så på den på FS i starten, men så ramlet jeg ut av det da den flyttet.

Angrer nesten, men den ble jo ikke brukt på fs, for få.

Jeg bruker jo abonnerte tråder, så jeg ser den uansett forum. Så lenge det er lov i den

Angrer nesten, men den ble jo ikke brukt på fs, for få.

Jeg bruker jo abonnerte tråder, så jeg ser den uansett forum. Så lenge det er lov i den

Du kan kanskje flytte den et annet sted? Jeg er litt usikker på hvor. Det er ikke voldsom aktivitet på hobbyforumet heller.

Vet ikke hvor det ville passe nei.

Vi får heller skravle om frø der det passer oss.

Sparket den opp på generell, du kan jo se på det om du har lyst

Last edited:
Syklusnr 20, pausesyklus, CD 15

Vel. Ingen fruktbare tegn i dag. Det kan hende dette egget blir et sent egg, men forhåpentligvis på min egen målestokk (altså senest CD 21).

Da har også hun som ble henvist en måned før meg vært på forsamtale i dag. Sannsynligvis oppstart nesespray i august. Jeg ble faktisk litt overrasket over at hun ikke fikk oppstart før sommeren når hun hadde time så tidlig (det er jo bare 9. april i dag).

Så da regner jeg egentlig med at mitt første forsøk blir august/september. Så kanskje en juni-skatt i 2016.

Det betyr at vi sannsynligvis får hjemmeprøve i 3-4 sykluser til. Da kan jeg bruke opp femar-pakken først. Så blir det venting. Nesesprayen er potensielt fosterskadelig, så vi kommer ikke til å prøve den syklusen vi skal ha oppstart på nesespray.

Vente, vente, vente.

Åhh, så mye vente-vente!!!

Åhh, så mye vente-vente!!!

Ja. Nå ble den smått håpefulle optimisten satt tilbake på plass. Her er det nok bedre å være realist. Men jeg håper fortsatt på brev, og forsamtale i mai. :)

Håper uansett på brev ja. Og forsamtale.

Back
Topp