Ligge på magen..

Qvini

Glad i forumet
Jeg får så å si ikke sove viss jeg ikke ligger på magen, så blir spennende å se hvordan det går videre! Ligger enda på magen er 11+0 idag, men det er ikke direkte behagelig lengre! Kjenner det blir litt press eller noe - vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det! Litt det samme som å ta på seg en stram bukse! Men foreløpig går det supert viss jeg tar den ene foten opp litt til siden - letter trykket for magen! Hehe har dere noe slike problemer og hvordan hadde du det sist når du var gravid? :)

Jeg liker og å ligge på magen, men må også ta det ene beinet litt opp, ellers føler jeg den blir most :P Men sovna på magen en dag, og da jeg snudde meg på ryggen fikk jeg helt sinnsyke ligamentsmerter som varte ganske lenge, føltes som om noen kutta meg opp inni der, så tør ikke å sove sånn lengre...

Ligger akkurat likt:p forrige sv.skp var det likt, men etterhvert blir det jo ubehagelig særlig ved kvalme. Klarer ikke sovne på ryggen, og fikk så vondt i hoftene av å ligge på siden så måtte ha pute mellom bena fra ganske tidlig.. ligger absolutt best uten mage:p når magen var stor klarte jeg ikke ligge på ryggen uansett, ble skikkelig uvel av det..

Jeg sov på magen til uke 18 sist, etter det ble ammeputa med i senga til støtte her og der :P anbefales!

Jeg er også en magesover. Men må ha pute under bekkenet, og det hjelper faktisk veldig. Både på bekkenplager og letter presset på magen. :)

Jeg sov på magen, siden med benet litt opp, hele forrige svangerskap :)

Sover på siden, halvveis på magen, med kneet opp under haka omtrent, og i tillegg har jeg halve dyna under det kneet som er i været :P Ser ikke klok ut, men beste måten å sove på, og lå på samme vis hele tiden da jeg var gravid med snuppa også. Sambo synes jeg tar litt vel mye plass, haha, blir nok ikke akkurat bedre jo mer jeg vokser :P

Sover på siden, halvveis på magen, med kneet opp under haka omtrent, og i tillegg har jeg halve dyna under det kneet som er i været :P Ser ikke klok ut, men beste måten å sove på, og lå på samme vis hele tiden da jeg var gravid med snuppa også. Sambo synes jeg tar litt vel mye plass, haha, blir nok ikke akkurat bedre jo mer jeg vokser :P

Er akkurat sånn jeg sover og ^-^ Bare at jeg har en avlang pute jeg kan ligge over i stedet for dynen :)

Er akkurat sånn jeg sover og ^-^ Bare at jeg har en avlang pute jeg kan ligge over i stedet for dynen :)

Så vittig! Jeg orker bare ha på litt av dynen, blir så varm! Må nok bytte til sommerdyne snart! Var lurt med pute istedet ;D

Back
Topp