Skravletråd

Jeg ligger bare å ser på tv mens samboer spiller på pc'n. Full av hormoner irriterer den spillyden grenseløst :P

Samme her, han spiller ps4.. :s må legge meg tidlig for å slippe å sitte i stua med de voldsomme lydene, blir fort sliten av de. Men klager heller ikke da jeg synes det er så godt å ha han hjemme :P

Sitter og blar litt i barn og utstyr sin utstyr-guide og drømmer meg litt bort :) skal jo ikke kjøpe utstyr riktig enda , men er jo greit å kikke litt selvom:)

I kveld har jeg sett fotballkamp :) nå er det tid for sengen, før det blir masteroppgave skriving i morgen :P

Misunner dere som er i form til å trene, her kommer en enorm kvalme og brekninger bare jeg prøver å brette klær.. :( Var ikke så dårlig som dette under siste svangerskap.

Enn så lenge går jeg ikke til noe behandling....først de siste dagene det har blitt verre...bekkenet ble ødelagt etter forrige (første) graviditet så visste det kom relativt tidlig denne gangen...
Håper jeg klarer å holde det OK frem til første kontroll 18.mai hvertfall :-)
Forrige svangerskap gikk jeg til osteopat. Kan virkelig anbefales!!!

Hva skal dere i dag? :) Jeg skal prøve å komme meg på trening. Men er så kvalm om dagene så vet ikke hvor mye jeg får ut av trening :P spyr heldigvis ikke da, men er kvalm :(

Jeg har fri tom mandag pga jobbskifte, så jeg skal handle litt småtteri, lage litt barnemat og rydde i skuffer og skap :)

Har akkurat sittet halvannen time på kafé alene, det var deilig :)

Har nettopp sett fødeavdelingen ♡ sukk.. Gleder meg til vi kommer så langt :)

skal prøve å arbeide litt med en fysikk innlevering...ikke bare bare med den intense kvalmen som er hele tiden, å ubehaget som kommer av å sitte oppreist :/
også må jeg begynne å pakke litt, skal reise på fjellet imorgen så alt må pakkes ut i bilen idag så det er klart til å kjøre med en gang sambo kommer fra jobb :)

Ligger på sofaen og leser babydrøm, før jeg skal på seinvakt på jobb..

Har fri i dag så har sovet lenge, skal spise frokost nå :)

Er det flere studenter her? Jeg skal hvertfall forsøke å gjøre litt lesearbeid, problemet er at jeg blir så trøtt. Vanligvis digger jeg stoffet.

Er det flere studenter her? Jeg skal hvertfall forsøke å gjøre litt lesearbeid, problemet er at jeg blir så trøtt. Vanligvis digger jeg stoffet.
Ja, må virkelig få gjort unna litt av fysikk innleveringen....mn e så vanvittig kvalm døgnet rundt, å det blir verre av å lese noe som jeg må konsentrere meg om....ja, så har akkurat trøttheten meldt sin ankomst også så det hjelper jo ikke på....:-/

Back
Topp