Hvordan ser badet ditt ut?

Jeg er veldig fornøyd med å ikke ha vaskemaskin på badet! Eget vaskerom på 9kvm er himmelsk! To bad i huset begge på 4kvm hver men det er nok:)

Ja ikke sant! Hadde vaskemaskin på badet i vår to roms og mitt eneste krav til neste bolig var vaskerom! Blir så ryddig og trivelig på badet:D vaskerommet bruker bare jeg:p

Enig o at vaskerom er digg! Mitt er bittelite, men d er et vaskerom og d er så funksjonabelt og gull verdt!

Enig o at vaskerom er digg! Mitt er bittelite, men d er et vaskerom og d er så funksjonabelt og gull verdt!
Samme hvilken str det er sålenge man kan ha det rotet utenfor badet:) Med barn i hus er klesvasken formidabel. Mann og for den saks skyld:P får mye trim mellom etasjene med all klesvasken:P

Samme hvilken str det er sålenge man kan ha det rotet utenfor badet:) Med barn i hus er klesvasken formidabel. Mann og for den saks skyld:P får mye trim mellom etasjene med all klesvasken:P

Hehe ja!
Har bare ett bad, trenger i grunn to. Dersom vaskemaskinen hadde vært på badet i tillegg så hadde blitt vasket sjeldnere..!

For noen pene bad! Jeg tar ikke bildet av vårt nå siden det aldri er ryddig midt i uka:p men det er smalt å lite. Pusset opp i 2006 med lyse overflater å standard innredning. Av en eller anna bisarr grunn la ikke tidligere eier varmekabler i gulvet, dette blir vi sprø av! Så ovnen står på fullt nesten døgnet rundt der inne. Dusjkabinette må vi snart bytte da det er stygt å holder på å falle ned, men alt til sin tid:p

Back
Topp