Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i at det er himmel å ha eget vaskeromJeg er veldig fornøyd med å ikke ha vaskemaskin på badet! Eget vaskerom på 9kvm er himmelsk! To bad i huset begge på 4kvm hver men det er nok![]()
Ja ikke sant! Hadde vaskemaskin på badet i vår to roms og mitt eneste krav til neste bolig var vaskerom! Blir så ryddig og trivelig på badetEnig i at det er himmel å ha eget vaskerom![]()
Ja ikke sant! Hadde vaskemaskin på badet i vår to roms og mitt eneste krav til neste bolig var vaskerom! Blir så ryddig og trivelig på badetvaskerommet bruker bare jeg
![]()
Samme hvilken str det er sålenge man kan ha det rotet utenfor badetEnig o at vaskerom er digg! Mitt er bittelite, men d er et vaskerom og d er så funksjonabelt og gull verdt!
Samme hvilken str det er sålenge man kan ha det rotet utenfor badetMed barn i hus er klesvasken formidabel. Mann og for den saks skyld
får mye trim mellom etasjene med all klesvasken
![]()
Hehe ja Vi har to bad så det ene har vi stellerommet på. Det er også det som brukes mest av gjester så der må bleiebøtta tømmes hyppigHehe ja!
Har bare ett bad, trenger i grunn to. Dersom vaskemaskinen hadde vært på badet i tillegg så hadde blitt vasket sjeldnere..!
Hehe ja Vi har to bad så det ene har vi stellerommet på. Det er også det som brukes mest av gjester så der må bleiebøtta tømmes hyppigFor alles skyld
![]()
Så lekkert :-DHer er våres. Ikke se på rotet på siden der da :/Vis vedlegget 111583Vis vedlegget 111584Vis vedlegget 111585
Så lekkert :-D
Wow, ser ut som et spaHer er våres. Ikke se på rotet på siden der da :/Vis vedlegget 111583Vis vedlegget 111584Vis vedlegget 111585