Ligge på magen..

Qvini

Glad i forumet
Jeg får så å si ikke sove viss jeg ikke ligger på magen, så blir spennende å se hvordan det går videre! Ligger enda på magen er 11+0 idag, men det er ikke direkte behagelig lengre! Kjenner det blir litt press eller noe - vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det! Litt det samme som å ta på seg en stram bukse! Men foreløpig går det supert viss jeg tar den ene foten opp litt til siden - letter trykket for magen! Hehe har dere noe slike problemer og hvordan hadde du det sist når du var gravid? :)

Jeg ligger alltid på magen eller halveis på magen litt på siden, men jeg kan ikke ha noooooe kontakt med magen min lenger siden jeg er så kvalm. Så sliter, for hvem sover på ryggen og ossen greier man det?? Prøvd å ligge på ryggen halveis på siden, men da må jeg ha en ekstra dyne mellom beina for å ikke få noe kontakt mellom maddrass og seng :P

Jeg har ligget på magen nesten frem til termin med begge mine :)

Ja, henger meg på her. Sover ennå på magen men må som dere sier justere litt spesielt om morningen, siden da er jeg mest kvalm.
Husker ved sist svangerskap slet jeg lenge med å ikke kunne ligge på magen. Når jeg var rundt uke 30 +/- bestilte mannen min gravid massasje til meg. Der hadde de en benk med hull for magen. Åh himmel så deiligt, ikke bare å få massasje. Det jeg husker best var at jeg endelig kunne få ligge på magen å slappe av. He he, skulle gjerne hatt en sånn benk hjemme.

Ja, henger meg på her. Sover ennå på magen men må som dere sier justere litt spesielt om morningen, siden da er jeg mest kvalm.
Husker ved sist svangerskap slet jeg lenge med å ikke kunne ligge på magen. Når jeg var rundt uke 30 +/- bestilte mannen min gravid massasje til meg. Der hadde de en benk med hull for magen. Åh himmel så deiligt, ikke bare å få massasje. Det jeg husker best var at jeg endelig kunne få ligge på magen å slappe av. He he, skulle gjerne hatt en sånn benk hjemme.

Gravidmassasje

Gravidmassasjeee ahhhhhh DET hørtes digg ut!

Gravidmassasje

Gravidmassasjeee ahhhhhh DET hørtes digg ut!
Det var helt fantastisk, uten tvil skal jeg unne meg det i dette svangerskapet også (",)

Back
Topp