Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har goood tid endaHm...i dag har jeg sittet og skravla og strikka, så jeg har helt glemt bort at jeg skulle på butikken for å handle mathaha
Veldig fornøyd jeg ogsåDa skjønner jeg at du sliterden er stor og tung, men jeg er veldig fornøyd. Skal bruke den til den i magen og
![]()
Du har goood tid enda![]()
Får ikke gjort det før mannen kommer hjem, han har bilenHm...i dag har jeg sittet og skravla og strikka, så jeg har helt glemt bort at jeg skulle på butikken for å handle mathaha
Imorgen er jo en god dagIkke før jeg må lage middag...hehe
Samboer kommer hjem om en halvtimes tid, så jeg får vel begynne på den snart. Han skal i skauen og kappe ved, så jeg kan dra og handle da. Eller i morgen...![]()

Så lenge du har det du trenger til middag, haster det ikkeIkke før jeg må lage middag...hehe
Samboer kommer hjem om en halvtimes tid, så jeg får vel begynne på den snart. Han skal i skauen og kappe ved, så jeg kan dra og handle da. Eller i morgen...![]()
Så sant man ikke blir for opptatt med å skravleImorgen er jo en god dag![]()
Du har et poeng der altsåSå sant man ikke blir for opptatt med å skravle![]()
Får ikke gjort det før mannen kommer hjem, han har bilen
Imorgen er jo en god dag![]()
Så lenge du har det du trenger til middag, haster det ikke
Woho, shoppingHar en bil hver her da
Men ser ut som det blir i morgen, så kan jeg ta meg en tur til gilde å shoppe litt og![]()
Woho, shopping![]()
Shopping 
Hahaha! "For et par uker siden", sånn er jeg også. Greier aldri å holde detShopping
Fy skamme meg. Ikke noe mer denne måneden lovte jeg meg selv for et par uker siden....
Hm...i dag har jeg sittet og skravla og strikka, så jeg har helt glemt bort at jeg skulle på butikken for å handle mathaha
Måneden har jo knapt begynt?!Shopping
Fy skamme meg. Ikke noe mer denne måneden lovte jeg meg selv for et par uker siden....
Woho, shopping![]()
Det anbefalesÅh, babysvømming! Vurderer om vi skulle gjort d med lillesøster. Gjorde d ikke med storesøster da..
Hvor gamle er de når de begynner?
JaaHahaha. all shopping er bra shopping?
Generelt ikke så glad i det jeg da, men greit med billig kjøtt innimellom![]()