Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi pleier detSå koselig.
Håper dere får noe godt å spise![]()
Så får vi se hva det blir av liv, blir sikkert det.
Ikke så opptatt av det jeg hellerJeg er personlig ikke så veldig opptatt av plasser og sånn, ikke enda i alle fall. Men jeg tror en del er det. Og dersom jeg først deltar i en slik, så BLIR jeg sikkert det. Hmm, må finne ut hvilke plasser jeg har lyst på da...
Om noen vil skravle om det er det bare å sette opp en tråd
Hvordan kan du tro noe sånt?!Det tror jeg også![]()
Veldig lengeKos, kos, kos, det tror jeg ja, siden onsdag er lenge!
Jepp det sto det, men det hadde jeg ikke, så tromla for det. Men trur du det går Ann at jeg kjøper baller i morgen og tromler igjen da ? Eller er puta ødelagt nå ?Baller, type tennisballer, i trommelen, mener jeg er anbefalt?
Gjør jeg også, men jeg kommer til å bry meg om det etterhvert...Ikke så opptatt av det jeg heller
Skravler når jeg vil, så havner jeg der jeg havner![]()
aner ikke.. bare en misstanke.. derfor jeg laget en nåHvordan kan du tro noe sånt?!![]()
Baller i trommel gjør underverkerHar noen peil på hvordan man får puta til å bli som før etter vask og trommel ?
Skal man ha de i trommel eller inni puta liksom ? Håper ikke jeg har ødelagt puta nåBaller i trommel gjør underverker![]()
Så flink du er
Siste uka så bryr nok de fleste segGjør jeg også, men jeg kommer til å bry meg om det etterhvert...
Så ser vi hva som skjer.aner ikke.. bare en misstanke.. derfor jeg laget en nå![]()
I trommelenSkal man ha de i trommel eller inni puta liksom ? Håper ikke jeg har ødelagt puta nå![]()
Bare løst inni trommelen sammen med putaSkal man ha de i trommel eller inni puta liksom ? Håper ikke jeg har ødelagt puta nå![]()
Men hvis den er helt ny hvorfor vasket du den??Skal man ha de i trommel eller inni puta liksom ? Håper ikke jeg har ødelagt puta nå![]()
I trommelen
OkeiBare løst inni trommelen sammen med puta
Den er nok ikke ødelagt, snuppa![]()
Og så deilig å slippe å lage middag, daVi pleier detgleder meg veldig!
Jeg bruker to...det holderOkeihvor mange trenger man ? Har aldri brukt sånt før
![]()
Den får seg noen runder stakkars. Er i trommelen for 2 gang, men får vel vente til i morgen og tromle noe mer